eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
از کنار دل مـن دیـر سفـر کن کـه دلـم چون غبار قدمت بی تو پریشان باشد ... ..
هدایت شده از •رایة‌الهدی•
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای تو خواندم ای دختر همسایه:) پیام دختران افغانستانی به دختران ایرانی نذار از دست بره سرنوشت آرزوهات...💔 +رفقا تا میتونید نشر بدید @heyatee_raytoalhoda
رفت و غزلم چشم به راهش نگران شد دلشوره ما بود دل آرام جهان شد...
یه بنده خدایی می‌گفت ما الان موندیم یکی سمتون میاد میخواد عمامه رو ببوسه یا میخواد عمامه رو بپرونه. -اندر احوالات این روزای طلبه ها-
و تنها آن هایی تا آخر با ما هستند که درد فقر و استضعاف را چشیده باشند. -روح الله الموسوی الخمینی-
سفر از خویش چو کردی همه جا معراج است..
آن چنان جایِ تو خالیسٺ صدا میپیچد🌿 :)
از مرحوم علامه طباطبایی پرسیدند: راه پیدا کردن امام زمان (عج) چیست؟ گفت،ایشان خود فرموده آمد: +شما خوب باشید،ما خودمان پیدایتان می‌کنیم:)
چقدر درد تو این جمله بود...!:)
یکی هست خیلی مَرده،مشتی و با مرام! همیشه موقعیت های ویژه بهش رو میزنم... همیشه گزینه آخرمه،باید گره محکمی باشه ک بهشون رو بزنم،اگه به هر کسی رو زدمو نشد، میگم اوشونو ک دارم:) حتما شنیدی ک میگن: "روضه یعنی چشم های عباس وقتی تیر به مشک خورد...فوقف عباس متحیّرا...!" خیلی اون لحظه درد داره،مگه نه؟ نمی‌دونی دست کیو بگیری تا نیوفتی... از همه جا داره تیر به سمتت میاد... متحیر تو میدون موندی...! خدایا کجا برم؟خدایا چه کنم؟خدایا....! ولی...خب...میوفتی! چاره ای نداری،عاجزی... اونجاست که «فوقف متحر»میشی...سرتو میاری بالا،میگی «یا كاشِفَ الْكَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِكْشِفْ كَرْبى بِحَقِ اَخْیكَ الْحُسَیْنِ:) عمو...عمو عباس،نزار شرمنده شم...» اره... عباس(ع) و میگم:) یه کلمه میگی و دیگه تمووووم:) سنگ تموم میزارن... مگه عباس میزاره شرمنده بمونی؟ مگه میزارن بیوفتی...؟ واسه عمو عباس(ع) خیلی سنگینه افتادن کسیو ببینن ،خودشون یه بار افتادن ،نمیزارن ایندفعه تو بیوفتی..:)
اگر در مملکتی هستی که تمامش تاریک است ، این نشان میدهد : تو یک کبریت هم روشن نکرده‌ای نباید مساله را توجیه کنی و بگویی دیگران اقدام نکرده اند که ، تو باید فرض کنی جز تو کسی در این عالم نیست باید خود شروع کنی و هر مقدمه ای را که می‌خواهد فراهم نمایی...🕯
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و اما دهه هشتادی ها...! این دهه هشتادی ها انقلاب رو به نتیجه میرسونن:))) ٫رهبر انقلاب٫ فقط دهه هتشادیا ببینن !!! بفرس برا همه دهه هشتادیا ، عشق کنن...؛)