از مرحوم علامه طباطبایی پرسیدند:
راه پیدا کردن امام زمان (عج) چیست؟
گفت،ایشان خود فرموده آمد:
+شما خوب باشید،ما خودمان پیدایتان میکنیم:)
یکی هست
خیلی مَرده،مشتی و با مرام!
همیشه موقعیت های ویژه بهش رو میزنم...
همیشه گزینه آخرمه،باید گره محکمی باشه ک بهشون رو بزنم،اگه به هر کسی رو زدمو نشد،
میگم اوشونو ک دارم:)
حتما شنیدی ک میگن:
"روضه یعنی چشم های عباس وقتی تیر به مشک خورد...فوقف عباس متحیّرا...!"
خیلی اون لحظه درد داره،مگه نه؟
نمیدونی دست کیو بگیری تا نیوفتی...
از همه جا داره تیر به سمتت میاد...
متحیر تو میدون موندی...!
خدایا کجا برم؟خدایا چه کنم؟خدایا....!
ولی...خب...میوفتی! چاره ای نداری،عاجزی...
اونجاست که «فوقف متحر»میشی...سرتو میاری بالا،میگی
«یا كاشِفَ الْكَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِكْشِفْ كَرْبى بِحَقِ اَخْیكَ الْحُسَیْنِ:)
عمو...عمو عباس،نزار شرمنده شم...»
اره... عباس(ع) و میگم:)
یه کلمه میگی و دیگه تمووووم:)
سنگ تموم میزارن...
مگه عباس میزاره شرمنده بمونی؟
مگه میزارن بیوفتی...؟
واسه عمو عباس(ع) خیلی سنگینه افتادن کسیو ببینن ،خودشون یه بار افتادن ،نمیزارن ایندفعه تو بیوفتی..:)
اگر در مملکتی هستی که تمامش
تاریک است ، این نشان میدهد :
تو یک کبریت هم روشن نکردهای
نباید مساله را توجیه کنی و بگویی
دیگران اقدام نکرده اند که ، تو باید
فرض کنی جز تو کسی در این عالم نیست
باید خود شروع کنی و هر مقدمه ای را که
میخواهد فراهم نمایی...🕯
#منتظرمنتقم
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و اما دهه هشتادی ها...!
این دهه هشتادی ها انقلاب رو به نتیجه میرسونن:)))
٫رهبر انقلاب٫
فقط دهه هتشادیا ببینن !!!
بفرس برا همه دهه هشتادیا ، عشق کنن...؛)
#لبیک_یا_خامنه_ای
یا من تُحَلُّ به عُقَدُ المکارِه
ای کسی که گرهِ کارهای سخت
به سر انگشت تو گشوده می شود..
-دعای هفتم صحیفه سجادیه-
برای امام زمانی ڪه دیگه حتی در طول 24ساعت
به فڪرشم نیستیم.. !💔
ڪه ڪجاست!؟
چرا نمیاد؟
اصن چکار ڪردیم برای ظهورش...؟!
دیگه نمازامون بوی امام زمان نمیده!
شهر دیگه حتی رنگ و لعاب
و شکل و شمایل جبهه اسلامیُ نداره...
چیکار کردیم با دلامون؟!