اگر در مملکتی هستی که تمامش
تاریک است ، این نشان میدهد :
تو یک کبریت هم روشن نکردهای
نباید مساله را توجیه کنی و بگویی
دیگران اقدام نکرده اند که ، تو باید
فرض کنی جز تو کسی در این عالم نیست
باید خود شروع کنی و هر مقدمه ای را که
میخواهد فراهم نمایی...🕯
#منتظرمنتقم
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و اما دهه هشتادی ها...!
این دهه هشتادی ها انقلاب رو به نتیجه میرسونن:)))
٫رهبر انقلاب٫
فقط دهه هتشادیا ببینن !!!
بفرس برا همه دهه هشتادیا ، عشق کنن...؛)
#لبیک_یا_خامنه_ای
یا من تُحَلُّ به عُقَدُ المکارِه
ای کسی که گرهِ کارهای سخت
به سر انگشت تو گشوده می شود..
-دعای هفتم صحیفه سجادیه-
برای امام زمانی ڪه دیگه حتی در طول 24ساعت
به فڪرشم نیستیم.. !💔
ڪه ڪجاست!؟
چرا نمیاد؟
اصن چکار ڪردیم برای ظهورش...؟!
دیگه نمازامون بوی امام زمان نمیده!
شهر دیگه حتی رنگ و لعاب
و شکل و شمایل جبهه اسلامیُ نداره...
چیکار کردیم با دلامون؟!
رفقا ما را پله پله تلفیق میدن سمت افکار و ظاهر غربی طور..
مارو ڪم ڪم جدا میکنن از سرِ سجادهی عشق !
تو این بهبهه زندگی مجازی طور
با تلفیقِ دسترسی به همه چیز و همه ڪس...
حواسمون باشه!
حواسمون باشه تهِ تهش مسافریم...
و همسفر آخرت ما مقداری ڪفنِ
با یه گودالی تنگ و تاریڪ ! :)
برای یه تیکه پارچه که روی سرت بزاری و نزاری
چه ڪارهایی که نکردی!
آیا برای ظهور امام زمان
نصف این تلاشو انجام دادیم!!؟😊
تویِ مجازی با هرڪسی خواستی حرف زدی!
محرم و نامحرم..
چقدر برای امام زمانت وقت گذاشتی؟!
چه ڪارا کردی براش تو همین مجازی!