eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر در مملکتی هستی که تمامش تاریک است ، این نشان میدهد : تو یک کبریت هم روشن نکرده‌ای نباید مساله را توجیه کنی و بگویی دیگران اقدام نکرده اند که ، تو باید فرض کنی جز تو کسی در این عالم نیست باید خود شروع کنی و هر مقدمه ای را که می‌خواهد فراهم نمایی...🕯
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و اما دهه هشتادی ها...! این دهه هشتادی ها انقلاب رو به نتیجه میرسونن:))) ٫رهبر انقلاب٫ فقط دهه هتشادیا ببینن !!! بفرس برا همه دهه هشتادیا ، عشق کنن...؛)
امیدوارم اونی که میخواید بشه،بشه♥️
یا من تُحَلُّ به عُقَدُ المکارِه ای کسی که گرهِ کارهای سخت به سر انگشت تو گشوده می شود.. -دعای هفتم صحیفه سجادیه-
برایِ خدایی ڪه خیلی وقته ازش دور شدیم !
برای امام زمانی ڪه دیگه حتی در طول 24ساعت به فڪرشم نیستیم.. !💔 ڪه ڪجاست!؟ چرا نمیاد؟ اصن چکار ڪردیم برای ظهورش...؟!
دیگه نمازامون بوی امام زمان نمیده! شهر دیگه حتی رنگ و لعاب و شکل و شمایل جبهه اسلامیُ نداره... چیکار کردیم با دلامون؟!
رفقا ما را پله پله تلفیق میدن سمت افکار و ظاهر غربی طور.. مارو ڪم ڪم جدا میکنن از سرِ سجاده‌ی عشق !
تو این بهبهه زندگی مجازی طور با تلفیقِ دسترسی به همه چیز و همه ڪس... حواسمون باشه! حواسمون باشه تهِ تهش مسافریم... و همسفر آخرت ما مقداری ڪفنِ با یه گودالی تنگ و تاریڪ ! :)
برای دلِ امام زمانت،فقط قدری "آدم باش"
برای یه تیکه پارچه که روی سرت بزاری و نزاری چه ڪارهایی که نکردی! آیا برای ظهور امام زمان نصف این تلاشو انجام دادیم!!؟😊
تویِ مجازی با هرڪسی خواستی حرف زدی! محرم و نامحرم.. چقدر برای امام زمانت وقت گذاشتی؟! چه ڪارا کردی براش تو همین مجازی!