یا من تُحَلُّ به عُقَدُ المکارِه
ای کسی که گرهِ کارهای سخت
به سر انگشت تو گشوده می شود..
-دعای هفتم صحیفه سجادیه-
برای امام زمانی ڪه دیگه حتی در طول 24ساعت
به فڪرشم نیستیم.. !💔
ڪه ڪجاست!؟
چرا نمیاد؟
اصن چکار ڪردیم برای ظهورش...؟!
دیگه نمازامون بوی امام زمان نمیده!
شهر دیگه حتی رنگ و لعاب
و شکل و شمایل جبهه اسلامیُ نداره...
چیکار کردیم با دلامون؟!
رفقا ما را پله پله تلفیق میدن سمت افکار و ظاهر غربی طور..
مارو ڪم ڪم جدا میکنن از سرِ سجادهی عشق !
تو این بهبهه زندگی مجازی طور
با تلفیقِ دسترسی به همه چیز و همه ڪس...
حواسمون باشه!
حواسمون باشه تهِ تهش مسافریم...
و همسفر آخرت ما مقداری ڪفنِ
با یه گودالی تنگ و تاریڪ ! :)
برای یه تیکه پارچه که روی سرت بزاری و نزاری
چه ڪارهایی که نکردی!
آیا برای ظهور امام زمان
نصف این تلاشو انجام دادیم!!؟😊
تویِ مجازی با هرڪسی خواستی حرف زدی!
محرم و نامحرم..
چقدر برای امام زمانت وقت گذاشتی؟!
چه ڪارا کردی براش تو همین مجازی!
استغفار ڪنیم!
گناهامونُ بزاریم کنار و توبه ڪنیم...
مگه چقدر دیگه قراره زنده باشیم؟!
یادمون نره زیاد قرار نیست درونِ این جسم بمونیم
و تهش تموم میشیم!
تهش رفتنیم...
فلذا آدم باشیم😊👌..