برای یه تیکه پارچه که روی سرت بزاری و نزاری
چه ڪارهایی که نکردی!
آیا برای ظهور امام زمان
نصف این تلاشو انجام دادیم!!؟😊
تویِ مجازی با هرڪسی خواستی حرف زدی!
محرم و نامحرم..
چقدر برای امام زمانت وقت گذاشتی؟!
چه ڪارا کردی براش تو همین مجازی!
استغفار ڪنیم!
گناهامونُ بزاریم کنار و توبه ڪنیم...
مگه چقدر دیگه قراره زنده باشیم؟!
یادمون نره زیاد قرار نیست درونِ این جسم بمونیم
و تهش تموم میشیم!
تهش رفتنیم...
فلذا آدم باشیم😊👌..
یادت نره اگه این روزها رفتی بی دلیل
شعار دادی
هتڪ حرمت کردی!
ووو...
یادت باشه به شهدا مدیونیم...!!!
یادت باشه از جنس همیم
اون بسیجیِ
اون روحانیِ
هم سطح خود ماس..
اونم کفِ همین جامعه داره با مشڪلات زندگی میکنه..
درست عینِ خود ما... !
یادمون نره سوری ها هم روزی آزادی رو
از همین زاویه ای میدیدن که
الان بعضی از ماها داریم میبینیم... !
چرا که امنیت داشتن..