eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از TheEndخسـته¡
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صداتو بلند کن ، بفهمم که هستی هنوز زنده‌ای و چشاتو نبستی بلند شو علمدار ، علم رو بلند کن بازم پرچم این حرم رو بلند کن :))
بلندشو علمدار...💔😭
⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️ ❌️ ❌️ لطفا به کانال زیر مراجعه نکنید ❌️ ❌️ ✳️ اگر: 1️⃣ ازبوی خوش "عطرهای اصل" فراری هستی.🔮 2️⃣ شیشه های زیبای عطر رو فقط مخصوص پول دارا میدونی.💎 3️⃣ رایحه‌های بی‌کیفیت آزارت نمیده.💔 4️⃣ با پرداخت هزینه های گزاف‌ و بیهوده مشکلی ندارید.💸 5️⃣ باتجربه بودن فروشنده‌ عطر براتون مهم نیست.🥇 6️⃣ به مشاوره تخصصی در زمینه‌ی خرید عطر نیازی ندارید.🏅 7⃣ میخوای از حس خوب یه خرید لذت بخش بی بهره باشی. 🛍 ✅️ در غیر این صورت، رو یک بار برای همیشه انتخاب کن.💡 https://eitaa.com/joinchat/3676831947Cad6a10386b https://eitaa.com/joinchat/3676831947Cad6a10386b قدمتون روی چشم🌱
هدایت شده از ‹ پراگما ›
قبح ارتباط با نامحرم ریخته طرف مث ماست تو کانال قربون صدقه نامحرم می‌ره ، مذهبیم هست دین مغازه‌ست براتون ؟ یه تیکه رو بخواین یه تیکه رو نه ؟ خودتونو مسخره کردین یا مارو یا دینو ؟
دل مرده‌ایم و یاد تو جان می‌دهد به ما.
بزرگ‌ ترین‌ موهبت‌ خداوند‌ متعال در حقِ‌ ما این‌ است‌ که‌ به‌ ما رخصت‌ داده‌ تا حسین‌(ع) را دوست‌ داشته‌ باشیم، عاشق‌ حسین‌ باشیم، و فدای‌ حسین‌ شویم.
سیدنا و مولانا حضرت علی بن ابیطالب فرمودند : مواظب افکارت باش که گفتارت میشود ، مواظب گفتـارت باش که رفتارت میشود ، مواظب رفتـارت باش که عـادتـت میشود ، مواظب عادتت باش که شخصیتت میشود ، مواظب شخصیتت باش که سرنوشتت میشود. :) نهج‌البلاغه ، ص٤٢٧ ، حکمت٢٦
اینکه درد من درد تو نباشه ؛ درده..
‏خیلی وقتا انقدر خوب ادای خوب بودنو در میاریم که خودمونم یادمون میره از درون آشوبیم..(:
میخوام بهت یادآوری کنم تو همینطور که هستی قشنگی درسته که باید به سمت بهتر شدن‌راه بریم، ولی نباید الان خودمون‌رو دست کم بگیریم. تو با چیز هایی‌که انتخابشون دست خودت نبوده تعریف نمیشی... تو با هر قد و وزن‌و قیافه ای که داری قشنگی.. غصه نخور اگه دردی داری که‌ برای هیچکس قابل درک نیست رفیق.. تو خودتو داری مهم تر از همه‌چی همینه 🤍🕊️
« القوّة ليست في النسيان. القوّة أن تتذكَّر ولا تتأثَّر، تتذكَّر ولا تُبالي. » +قدرت در فراموشی نیست. قدرت این ست که بیاد آوری ولی تاثير نداشته باشد، به یاد آوری و بی اعتنا باشی.‌‌..