اصن به خودت بگو خب امروز من چیکار کردم
که یه لبخند کاشته باشم رو لب های آقا..؟
اگه در روز نتونیم باعث و بانی یه لبخندِ
کوچیک رو لب های حضرت باشیم که
کلاهمون پس معرکه س...!
چطوری میخوایم از یاراشون باشیم پس..
بسم الله ...
این قدم ها رو یکی یکی بردار...
هر کدوم رو یه مدت انجام بده تا بشه
ملکه ی ذهن و وجودت!!!