اگه در روز نتونیم باعث و بانی یه لبخندِ
کوچیک رو لب های حضرت باشیم که
کلاهمون پس معرکه س...!
چطوری میخوایم از یاراشون باشیم پس..
بسم الله ...
این قدم ها رو یکی یکی بردار...
هر کدوم رو یه مدت انجام بده تا بشه
ملکه ی ذهن و وجودت!!!
تا بشه عادتِ زندگیت..
انسان با عادتِ که زندست...
خب اینهمه عادتِ خوب!
پس سعی کن عادت های
خوب برا خودت بسازی؛)