این قدم ها رو یکی یکی بردار...
هر کدوم رو یه مدت انجام بده تا بشه
ملکه ی ذهن و وجودت!!!
تا بشه عادتِ زندگیت..
انسان با عادتِ که زندست...
خب اینهمه عادتِ خوب!
پس سعی کن عادت های
خوب برا خودت بسازی؛)
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣 سلام و نور 🔰گروه "کمکمیکنیممعنویترشی" در حال عضو گیریِ. ✅ گفته بودم هر موقع وقتش شد
سلام رفقا روزتون پربرکت
رفقایی که پیام دادین
ایتا باگ داره و خودش برخی از پیام ها رو سین کرده.
اگه پیامتون سین شده و هنوز جوابی داده
نشده لطفا رو حساب بیاحترامی نزارید.
یکی یکی جواب داده میشه✅
آیدی مربوطه از ادمینِ نه بنده.🫂
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
یه گروه داریم به اسمِ گروهه کُمَکْمیکُنیْممَعنَویتَرشیٓ! همونطور که از اسمش مشخصه اینجا میخو
یه توضیح کلی در رابطه با گروه👆
اولین بار که گروهمون رو زدیم این
توضیحاتِ قدیمی و کلی رو دادیم.
و اینجوری شروع کردیم...😄
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
📣📣📣📣📣📣📣📣📣📣 سلام و نور 🔰گروه "کمکمیکنیممعنویترشی" در حال عضو گیریِ. ✅ گفته بودم هر موقع وقتش شد
یه نکته و یه توضیح کلی بگم :
این گروه، یک دوره یا یک طرح خاصی نیست!‼️
که بخواد به فروش برسه.
یا بخواد به صورت صوت و آموزش و... باشه!
اینجا صرفا یک گروهه
که ما به صورت فرهنگی زدیم.
اینجا با نظارت و روند مشخصی
کمک میکنه بهتون یه قدم هم
که شده، به خدا نزدیک تر بشید.
یه سری اعمال که قبلاً انجام
نمیدادید و حتی حوصله شو
هم نداشتید، سعی میکنید الان
بیارین تو برنامه تون، و حتی
به صورت رقابتی پیش برید
و این اعمال رو به صورت
عادت بسازیدشون برا خودتون🤍
اینجا همه ی ما
سعی داریم معنوی تر شیم:)
خب ؟!
❌یه سری شروط و قوانین داره که وقتی
پیام بدید گفته میشه خدمتتون.
❌حتی قبلاً یه جا گفتم این گروه رو فکر
کنید پادگانِ! همونقدر محکم و جدی.
مسخره بازی و بیخیال شدن نداریم.😅
اگه تشریف آوردید ، لطفا قبلش حسابی
عزمتون رو جزم کنید.
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
یه نکته و یه توضیح کلی بگم : این گروه، یک دوره یا یک طرح خاصی نیست!‼️ که بخواد به فروش برسه. یا ب
اینا رو گفتم چون چند تا از رفقا پیام داده
بودن ، جهت اینکه تو دوره ی خودسازی
میخوایم شرکت کنیم و...
گفتم اینجا بگم ما دوره و اینا نداریم 🥴😅
فعلا نه علمشو داریم ، نه ادعا شو.
انشاءالله که علمش کسب شه
و بتونیم تو این زمینه حرفی برای گفتن،
و یه ادعایی داشته باشیم..😄
رفقای مشتی
فقط پنج نفر دیگه امکان ثبت نام هست.
من شرمنده تونم🫂
واقعا خوشحال شدم از این حجم از استقبالتون!
حقیقتا جا خوردم..
اصلا رو این تعداد حساب باز نکرده بودم😅
فکر نمیکردم اینقدرررر بچه هامون
به فکر تقویت ایمانشون باشن !!!
برای اینکه بچه ها پر قدرت برن بالا
مجبوریم فعلا تعداد رو یه مقدار محدود
کنیم و عضو گیری رو ببندیم.