خودمون با خواست خودمون داریم میریم به آغوشش!
کسی نگفته اگه نخونی برات گناه مینویسن
کسی هم نگفته اگه نخونی میری جهنم
خودت با خواست خودت داری میخونی
فقط و فقط برا خدا
خالصِ خالص .. :)
پس آروم باش!
با آرامش و توجه بخون
نماز بچه شیعه باید جوری باشه که
بعد از نماز اثرِ اون نماز رو حس کنه
اون حسِ آرامش رو از نمازش بگیره؛)
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
پاشو پنج دقیقه وقت بزار دو رکعت نماز بخون و بخواب
حالا اگه حالشو داشتی
دو تا دو رکعت بخون.
اگه نداشتی ، همون یدونه دو رکعت رو بخون
دمتم گرم
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
اگه گفتی خرجش چیه؟ قدیمیا میدونن اینجا بگو https://harfeto.timefriend.net/16619437585506
حواسم به ناشناس هم بود😉
چند نفرتون همون موقع درست گفتید
گوشیو بزار کنار دیگه
الان یا باید داشته باشی
نماز بخونی
یا خواب باشی
یا مناجات!
‼️حله؟
برو تو دلِ نَفسِت ..
بزن تو دهنش
و بهش بگو خوندم نمازمو :)
اصرار هات هم خیلی تأثیرگذار بود😅
متأسفانه ظرفیت گروه ها پر شده رفقا🥲
حتی بیشتر از حد معمول هم ثبت کردیم😄
من شرمندم واقعا ، خیلی امروز مجبور شدم این جمله ی ظرفیت پر شده رو بگم.
معمولا خیلی دیر به دیر عضوگیری انجام میدیم و
تعداد هم نمیبریم بالا
برای اینکه کیفیتِ گروه ها نیاد پایین
و قابل کنترل باشه ...
ولی این سری تعداد خیلی بیشتر از
تعداد مد نظر ما شد
بازم انشاءالله تو دوره ی بعدی سرگروه ها رو
بیشتر میکنیم ، تعداد عضوگیری هم بیشتر.💫
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
_ حالا حالا ها حس خوبا مونده.. 🌱 اصن صبر کن ، معتادِ نماز های نصفه شبی میشی (انشاءالله) یه همچین خ
اینم اضافه کنم
من کاری نمیکنم، خودتون دلاتون آمادست🤍🌱
صبحتون با سلام به امامِ زمانِت شروع کردی ؟
السلام علیک یا بقیة الله الاعظم
سلام آقاجان، سلام مهدی جان
سلام صاحبنا... 🤍
گفتی امروز سعی میکنی یه کاری کنی
که یدونه لبخند بیاد رو لباشون؟
اگه نگفتی برو بگو خب ..☺️