مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
اگه گفتی خرجش چیه؟ قدیمیا میدونن اینجا بگو https://harfeto.timefriend.net/16619437585506
حواسم به ناشناس هم بود😉
چند نفرتون همون موقع درست گفتید
گوشیو بزار کنار دیگه
الان یا باید داشته باشی
نماز بخونی
یا خواب باشی
یا مناجات!
‼️حله؟
برو تو دلِ نَفسِت ..
بزن تو دهنش
و بهش بگو خوندم نمازمو :)
اصرار هات هم خیلی تأثیرگذار بود😅
متأسفانه ظرفیت گروه ها پر شده رفقا🥲
حتی بیشتر از حد معمول هم ثبت کردیم😄
من شرمندم واقعا ، خیلی امروز مجبور شدم این جمله ی ظرفیت پر شده رو بگم.
معمولا خیلی دیر به دیر عضوگیری انجام میدیم و
تعداد هم نمیبریم بالا
برای اینکه کیفیتِ گروه ها نیاد پایین
و قابل کنترل باشه ...
ولی این سری تعداد خیلی بیشتر از
تعداد مد نظر ما شد
بازم انشاءالله تو دوره ی بعدی سرگروه ها رو
بیشتر میکنیم ، تعداد عضوگیری هم بیشتر.💫
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
_ حالا حالا ها حس خوبا مونده.. 🌱 اصن صبر کن ، معتادِ نماز های نصفه شبی میشی (انشاءالله) یه همچین خ
اینم اضافه کنم
من کاری نمیکنم، خودتون دلاتون آمادست🤍🌱
صبحتون با سلام به امامِ زمانِت شروع کردی ؟
السلام علیک یا بقیة الله الاعظم
سلام آقاجان، سلام مهدی جان
سلام صاحبنا... 🤍
گفتی امروز سعی میکنی یه کاری کنی
که یدونه لبخند بیاد رو لباشون؟
اگه نگفتی برو بگو خب ..☺️
حالا چجوری؟ چمیدونم ، یا نمازتو امروز اپل وقت بخون، یا چند صفحه قرآن بخون، یا خشمتو کنترل کن، یا به یکی خوبی کن، یا
صلوات بفرس و و و...
ولی یه کاری که نمیکردی رو امروز به نیت
شاد کردن دل امامِت انجام بده🥰
بشین یه دو دو تا چارتا بکن!
ببین کجا چهخبره...
خودت سبُک سنگین کن کاراتو