eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
گوشیو بزار کنار دیگه الان یا باید داشته باشی نماز بخونی یا خواب باشی یا مناجات! ‼️حله؟ برو تو دلِ نَفسِ‌ت .. بزن تو دهنش و بهش بگو خوندم نمازمو :) اصرار هات هم خیلی تأثیرگذار بود😅
_ حالا حالا ها حس خوبا مونده.. 🌱 اصن صبر کن ، معتادِ نماز های نصفه شبی میشی (ان‌شاءالله) یه همچین خدایی داریما! دو رکعت میریم بهش یه سلام کنیم، دیگه نمیزاره از بغلش بیایم بیرون که ، میگه حالا که اومدی بمون همینجا 🥰 _ بعععله
متأسفانه ظرفیت گروه ها پر شده رفقا🥲 حتی بیشتر از حد معمول هم ثبت کردیم😄 من شرمندم واقعا ، خیلی امروز مجبور شدم این جمله ی ظرفیت پر شده رو بگم. معمولا خیلی دیر به دیر عضوگیری انجام میدیم و تعداد هم نمیبریم بالا برای اینکه کیفیتِ گروه ها نیاد پایین و قابل کنترل باشه ... ولی این سری تعداد خیلی بیشتر از تعداد مد نظر ما شد بازم ان‌شاءالله تو دوره ی بعدی سرگروه ها رو بیشتر میکنیم ، تعداد عضوگیری هم بیشتر.💫
صبحتون با سلام به امامِ زمانِ‌ت شروع کردی ؟ السلام علیک یا بقیة الله الاعظم سلام آقاجان، سلام مهدی جان سلام صاحبنا... 🤍
گفتی امروز سعی میکنی یه کاری کنی که یدونه لبخند بیاد رو لباشون؟ اگه نگفتی برو بگو خب ..☺️
امروز هدفت این باشه که یدونه لبخند بِکارم رو لب های قشنگ ِ عزیزدل زهرا
حالا چجوری؟ چمیدونم ، یا نمازتو امروز اپل وقت بخون، یا چند صفحه قرآن بخون، یا خشمتو کنترل کن، یا به یکی خوبی کن، یا صلوات بفرس و و و... ولی یه کاری که نمی‌کردی رو امروز به نیت شاد کردن دل امامِ‌ت انجام بده🥰
خب .. وقت حسابرسیِ امروز چیکار کردی ؟
بشین یه دو دو تا چارتا بکن! ببین کجا چه‌خبره... خودت سبُک سنگین کن کاراتو
نماز شب عملی است که وقتی روی آن سرمایه گذاری میکنید و اهل آن می‌شوید، خیلی از کارهایتان را به صورت خودکار درست می‌کند.