گوشیو بزار کنار دیگه
الان یا باید داشته باشی
نماز بخونی
یا خواب باشی
یا مناجات!
‼️حله؟
برو تو دلِ نَفسِت ..
بزن تو دهنش
و بهش بگو خوندم نمازمو :)
اصرار هات هم خیلی تأثیرگذار بود😅
متأسفانه ظرفیت گروه ها پر شده رفقا🥲
حتی بیشتر از حد معمول هم ثبت کردیم😄
من شرمندم واقعا ، خیلی امروز مجبور شدم این جمله ی ظرفیت پر شده رو بگم.
معمولا خیلی دیر به دیر عضوگیری انجام میدیم و
تعداد هم نمیبریم بالا
برای اینکه کیفیتِ گروه ها نیاد پایین
و قابل کنترل باشه ...
ولی این سری تعداد خیلی بیشتر از
تعداد مد نظر ما شد
بازم انشاءالله تو دوره ی بعدی سرگروه ها رو
بیشتر میکنیم ، تعداد عضوگیری هم بیشتر.💫
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
_ حالا حالا ها حس خوبا مونده.. 🌱 اصن صبر کن ، معتادِ نماز های نصفه شبی میشی (انشاءالله) یه همچین خ
اینم اضافه کنم
من کاری نمیکنم، خودتون دلاتون آمادست🤍🌱
صبحتون با سلام به امامِ زمانِت شروع کردی ؟
السلام علیک یا بقیة الله الاعظم
سلام آقاجان، سلام مهدی جان
سلام صاحبنا... 🤍
گفتی امروز سعی میکنی یه کاری کنی
که یدونه لبخند بیاد رو لباشون؟
اگه نگفتی برو بگو خب ..☺️
حالا چجوری؟ چمیدونم ، یا نمازتو امروز اپل وقت بخون، یا چند صفحه قرآن بخون، یا خشمتو کنترل کن، یا به یکی خوبی کن، یا
صلوات بفرس و و و...
ولی یه کاری که نمیکردی رو امروز به نیت
شاد کردن دل امامِت انجام بده🥰
بشین یه دو دو تا چارتا بکن!
ببین کجا چهخبره...
خودت سبُک سنگین کن کاراتو
•[یا من سبقت رحمه غضبه...🍃
«ایآنکهرحمتش،برخشمشپیشیگرفته»
واژه مجازات در قرآن ۱۱۷ بار تکرار شده
ولی واژه مغفرت ۲۳۴ بار تکرار شده...
که دقیقا دو برابرش هست:))🤍