🔰رفقای گروه معنوی تر شیم
پیوی هی سراغ گرفتید که چی شد و...
رفقا این چند روز دستمون بند کارا روضه ست
از طرفی گروه بندی ها طول میکشه
واسه همین فعلا باید صبر کنید یکم 🌱
دلمون هوای شب های جمعه ای
رو کرده که کربلا بودیم
و هوای بین الحرمین و تنفس میکردیم
به خصوص اولین شب جمعه ..
اولین کربلا ...
اون حال و هوای مخصوص :))
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
نماز شب الان برا تو یعنی همین که پنج دقیقه از خوابت بزنی و دو رکعت نماز بخونی به نیت نمازشب مطمئن
دو رکعت نمازِ امشبتو خوندی رفیق؟
حواست جمعِ دیگه ...؟
گفتیم حتی اگه شده دو رکعت بخون
ولی ولش نکن
بزار نورش زندگیتُ روشن کنه.
امشب خیلی خستم!
دیشب تا صبح بیدار بودم و از صبح تا
حالا هم به جز یک ساعت نخوابیدم ..
وگرنه میخواستم امشب یه برنامه ی
مناجات با هم دیگه داشته باشیم
انشاءالله فردا شب اگه شرایط محیا بود
و به شرط حیات
جمع شید که یه مناجات داشته باشیم
یه خلوتی داشته باشیم با آخدامون ..
یکم نازشو بکشیم
یکم دلبری کنیم براش..🌱
رفقا اگه کسی پیام داده به ادمین
و پیامش سین نشده ، لطفا یه نقطه
بفرسته مجدد
ایتا باگ داره متأسفانه.
حلال کنید.🌺
اومده میگه چرا نمیای عروسی ؟
حالا موزیک و آهنگ داره که داره!
خب تو بشین سر جات
مگه مجبوری بری وسط!
بشین سر جات که نگی گناه نکردم