رفقا اگه کسی پیام داده به ادمین
و پیامش سین نشده ، لطفا یه نقطه
بفرسته مجدد
ایتا باگ داره متأسفانه.
حلال کنید.🌺
اومده میگه چرا نمیای عروسی ؟
حالا موزیک و آهنگ داره که داره!
خب تو بشین سر جات
مگه مجبوری بری وسط!
بشین سر جات که نگی گناه نکردم
این یعنی منِ مذهبی
تأیید میکنم جلسه ای رو
که داخلش موزیک و آهنگ
و رقص و فلان و بساره
حتی در این باره حدیث داریم!
از خودم نمیگم
نقل قول از امام جواد دارم میگم بهتون
امام جواد میفرمایند:
هر کس گناهی را تحسین و تایید کند
در آن گناه شریک هست.
خلاصه که حواستون به لایک کردن
هاتون تو مجازی باشه ..
برای خشنودی دل کسی اونو تشویق
به ادامه گناه نکنید.
نشستی تو جلسه
میبینی دارن غیبت میکنن؟
تو عه مذهبیِ بچه شیعه
چرا میشینی و گوش میدی؟