حتی در این باره حدیث داریم!
از خودم نمیگم
نقل قول از امام جواد دارم میگم بهتون
امام جواد میفرمایند:
هر کس گناهی را تحسین و تایید کند
در آن گناه شریک هست.
خلاصه که حواستون به لایک کردن
هاتون تو مجازی باشه ..
برای خشنودی دل کسی اونو تشویق
به ادامه گناه نکنید.
نشستی تو جلسه
میبینی دارن غیبت میکنن؟
تو عه مذهبیِ بچه شیعه
چرا میشینی و گوش میدی؟
بخدا خیلی چیزای پیش پا افتاده داریما
که حواسمون نیست
حواسمون نیست و داریم مهر تایید
میزنیم رو تک تک اون کارا ..
بعد مثلا میخوای لطف کنی
و فالوش نکنی
که تعداد فالوور هاش نره بالا
بعد اسمشو گذاشتی تو سرچِ
اینستات
هی هر روز روز میری یه سرچ
میکنی ،
چک میکنی
میای بیرون!!!
خب چرا ؟!
میری میبینی که چی بشه؟
هر باری که تو میری و اسم
پیج این یارو رو سرچ میکنی
باعث بیشتر دیده شدنِ
اون پیج مبتذل و مزخرف
میشی !
مگه به ما نگفتن هر هفته اعمال
کارامون برا امام زمان ارواحنافداه
فرستاده میشه؟
مگه نگفتن مراقب اعمال تون باشیدا
هر هفته یه آقایی با هزار امید این
کارنامه های اعمال شما رو بررسی
میکنن؛))