بعد مثلا میخوای لطف کنی
و فالوش نکنی
که تعداد فالوور هاش نره بالا
بعد اسمشو گذاشتی تو سرچِ
اینستات
هی هر روز روز میری یه سرچ
میکنی ،
چک میکنی
میای بیرون!!!
خب چرا ؟!
میری میبینی که چی بشه؟
هر باری که تو میری و اسم
پیج این یارو رو سرچ میکنی
باعث بیشتر دیده شدنِ
اون پیج مبتذل و مزخرف
میشی !
مگه به ما نگفتن هر هفته اعمال
کارامون برا امام زمان ارواحنافداه
فرستاده میشه؟
مگه نگفتن مراقب اعمال تون باشیدا
هر هفته یه آقایی با هزار امید این
کارنامه های اعمال شما رو بررسی
میکنن؛))
وقتی میگن پروندهت
هر هفته به دستشون میرسه
یعنی سِیوای اینستاگرامتم میرسه
استوری هایی که میزاری هم میرسه
چت هایی که تو پیوی
با فلان پسره/خانومِ به عنوان خواهر
برادرِ شرعی داری هم میرسه!
متوجهی رفیقم؟
تک تکشونُ نظاره میکنه آقا ...
تک تکشونُ با هزااار امید نگاه میکنن
نرسه اون روزی که شرمنده شی ..
نرسه اون روزی که سرتو بندازی پایین
بگی شرمندم آقا، شرمنده که لبخندِ
تأییدِ شما رو به لبخندِ تایید مردم فروختم
و هر روز و هر روز برای اینکه طبق خواسته
ی مردم باشم و برای لایک گرفتنِ بیشتر ،
بیشتر و بیشتر خودمو نابود کردم!
بیشتر و بیشتر اخم رو مهمونِ صورتِ
زیباتون کردم ...
و انشاءالله برسه اون لحظه ای که
نصفه شب پاشی
بیای بگی آقا؟ غلط کردم (:
بچگی کردم ..