eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
رفقا یه چیزی بگم دهه فاطمیه مثل محرم نیست! که بگید همممه این توفیق نصیبشون بشه که برا مادر عزا داری کنن و گریه کنن .. محرم همه روزیشون میشه :) همه میان از اون لاتِ سر کوچه گرفته تا اونی که نماز شب میخونه..
ولی فاطمیه فرق می‌کنه... فاطمیه مال یه سری آدمای خاصِ مال سوگولی های خداست فاطمیه خیلی فرق می‌کنه ..(:
تو این ایام حتی اگه نمیتونید برید هیئت آخر شب یه روضه بزارید لامپای یه گوشه ی خونه یا اتاق رو خاموش کنید و با شنیدن روضه ی حضرت زهرا اجازه بدید اشک هاتون گناهانتون رو بشوره ..
اجازه بدید اسمتون جزو کسایی که برای حضرت مادر عزاداری و گریه کردن ثبت بشه .. همین اشک ها و همین عزاداری هاست که اونور دستمونُ میگیره
این توفیق رو از خودتون نگیرین :) نگین دیگه نتونستم برم هیئت دیگه نتونستم برم روضه دیگه رو مودش نیستم حالا نمیشه ، و ... !
هر موقع دیدی داری مقاومت میکنی دربرابر یه عمل خوب و حسابی بدون اون حسی که داره میگه نه نرو ، نخون، گوش‌نده، نکن و و و ... همون نَفسِ‌اماره ی وجودته!
همون نفسی که قرآن دربارش میگه «إِنَّ النَّفْسَ لَأَمَّارَ‌ةٌ بِالسُّوءِ؛ نفس قطعاً به بدى امر مى‌كند»
✅ و مبارزه با نفس اماره جهادِ اکبرِ ... :)
نمی‌دونم چی شد که از بحث فاطمیه یهو کشیده شدیم به نفس اماره. ولی قطعا یه خیریَتی توش بوده و الان باید میخوندیش!
به قول رهبر عزیزمون ما رزقِ یکسالمون رو تو فاطمیه میگیریم:)
حواستون خیلی جمع باشه رفقا ! این مدت حواستون خیلی جمع باشه .. رزق یکسالتون رو بگیرید :) رزق یکسالی که در پیش رو دارید رو بردارید و برید 🤍 مادر برا بچه‌ش کم نمیزاره میفهمی که چی میگم؟ زیاد بخواه .. به کم قانع نشو.