eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
نمی‌دونم چی شد که از بحث فاطمیه یهو کشیده شدیم به نفس اماره. ولی قطعا یه خیریَتی توش بوده و الان باید میخوندیش!
به قول رهبر عزیزمون ما رزقِ یکسالمون رو تو فاطمیه میگیریم:)
حواستون خیلی جمع باشه رفقا ! این مدت حواستون خیلی جمع باشه .. رزق یکسالتون رو بگیرید :) رزق یکسالی که در پیش رو دارید رو بردارید و برید 🤍 مادر برا بچه‌ش کم نمیزاره میفهمی که چی میگم؟ زیاد بخواه .. به کم قانع نشو.
نماز صبحت از دهن نیفته ؟
قلبم تالاپ تولوپ تند میزنه ! بعد از یکسال دوباره شبِ اولِ نوکریِ ... بعد از حدود یک هفته دویدن امشب شبِ اولِ عزاداریِ سال ۱۴۴۵ :)) و برای من متفاوت تر از هر سال!
پارسال دو تا از رفقای منتظر اومدن آدرس پرسیدن تشریف آوردن روضه یادتونه .. ؟😄 چقدر ذوق کردم حقیقتا
لذتِ چایی ریختن برای مجلسِ مادر>>>>
به نیت رفقای منتظر هم چایی ریختم هم پذیرایی کردم از گریه‌کن های مادر اجرتون با خودشون🥰
امشب یه تصمیم جدید بگیر رفیق امشب شب اولِ ... بسم الله تحولت رو بگو!