مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
صدای شلوغی رو ببخشید😄
دارن میگن اون سبد رو بیار
نون ها رو بچینیم داخلش
اون خالیه😅
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
با حال مناسب گوش بدید.
برشی از روضه ی امشبِ حاجباباجان:)
بر حسب یه عادت قدیمی
با یکی از رفقا قرار گذاشتیم
روز شهادت رو ، روزه میگیرم
از اونجایی که تحنا خوری تو ذاتم نیست
گفتم به شما هم بگم
با هم ثواب کنیم🫂
خلاصه که فردا رو جا نمونین
نگین نگفتی😁
امشب یه چیزی بخورین
که فردا رو ، با هم روزه بگیریم
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
قلبم تالاپ تولوپ تند میزنه ! بعد از یکسال دوباره شبِ اولِ نوکریِ ... بعد از حدود یک هفته دویدن ام
ولی به لطف حضرت زهرا
چقدر امشب خوب بود ...