روضه رو وویس گرفتم براتون بفرستم
تا آخرش هم ظبط کرد
ولی موقعی که اومدم سند رو بزنم که ارسال بشه براتون
کلا لمسِ ایتا کار نمیکرد !
هر کار کردم وویسش براتون ارسال نشد :)
بخدا روزیتون نبود
اصن فکر کنم شأن این روضه ، در قالب
وویس و صوت نبود
باید حضوری میشستی پاش
و زجه میزدی با روضه ش !!