بخدا روزیتون نبود
اصن فکر کنم شأن این روضه ، در قالب
وویس و صوت نبود
باید حضوری میشستی پاش
و زجه میزدی با روضه ش !!
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
آخر صوت که بود حال مادربزرگم بد شد
الحمدلله به خیر گذشت
خوبن ❤️