eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
«إِنَّا مِنَ ٱلمُجرِمِينَ مُنتَقِمُونَ» بى ترديد ما از مجرمان انتقام مى گيريم... -سجده،۲۲
🔴 بیانیه رسمی سپاه بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی می‌رساند با توکل به خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر (عج ) در پاسخ به جنایات اخیر تروریستی دشمنان ایران اسلامی مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه در نیمه امشب با موشک‌های بالستیک سپاه مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد. جزئیات این عملیات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد
اللهم عجل لولیک الفرج 🌱
سلام رفیقِ من صبحت بخیر!
امروز اولین کاری که میکنی این باشه که به چند نفر سلام کنی: یه سلام بده به حضرت مادر یه سلام بده به امام زمانت(عج) یه سلام هم محضر آقا امام حسین و آقامون اباالفضل‌العباس بده✨
این سلام کردنا باعث میشه وجودت پر از انرژی و حس خوب بشه! ولی این حسِ خوبه بخاطر سلام کردنِ تو نیستااا... بلکه بخاطر جواب سلامیِ که میگیری ..🥰✌️
چیزهایی کہ به درد شما نمی‌خورد را نگویید . . . خیلی حرف‌ها هست کہ ما میزنیم و به خاطرش نامہ عمل مان را سنگین می‌کنیم، حرف های بیهوده را ترک کنید.!
امروز یه جوریه که خدا شخصاً اومده بهت بگه،‌هرکاری کردی به کنار بیا یه فصلِ جدیدی از باهم بودن رو تجربه کنیم عزیزِ من..
_ چی بهش گفتی که این‌جوری ساکت شد؟...
نوشته بود: کـاش آنچنـان او را بر قلـب خویش حاکـم کنیـم که تنها دعای لیلة الرغائبمان، آسان شدنِ سختی های مسیرِ آمدنش باشد...
رغائب نام دیگر توست! کاش لااقل یک شب در سال تو را آرزو میکردیم! برگرد کامل ترین آرزو...
رفقا امشب که لیلة الرغائب هستش... گول این دنیا رو نخوریم، همش لهو و لعبه! از خدا چیزی رو بخوایم، که جبران همه نداشته و داشته ها باشه. ازش تعجیل در ظهور حضرت رو بخوایم، تو دعاهامون از خدا درخواست کنیم، این فراق رو کمترش کنه:)))) شب جمعه هم که هست، میتونید از این بسته های فرهنگی کوچولو درست کنید از این کاغذا با شکلاتی چیزی، اگه گلزار شهدا رفتید، مدرسه و دانشگاه رفتید، مجلسی رفتید، بدید مردم، یادشون بندازید مهم ترین دعای امشب، دعا برای تعجیل در ظهور باشه... حتی میتونید روی کاغذ بنویسید و بچسبونید شیشه عقب ماشین، یا اگه مراسمی رفتید مثلاً مسجدی هیئتی چیزی، با همین ارزاق کوچکی که هدیه میدید به دیگران، این امر مهم رو یاد آور بشید براشون و ازشون بخواید بین دعاهاشون، مهم ترین دعا ظهورت حضرت حجت باشه.‌‌.. خیلی التماس‌دعا دارم از همگی:)🌱