الان نصفه شبِ
نشستی سر گوشی
داری فضای مجازی رو میگردی
هی از این کانال به اون کانال...
چند بار شده
نصفه شب
از خوابت بزنی
که پاشی چه کلمه با صاحبِ
اصلیت حرف بزنی ؟
چندبار شده نصفه شب بری در خونهش
بگی "خدایا من آمدم ولو دیر آمدم
لکن آمدم... :)"
امشب گوشیو بنداز اونور 😄
پاشو یه وضو بگیر
بشین رو به خدا
دلبری کن براش ...
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
امشب گوشیو بنداز اونور 😄 پاشو یه وضو بگیر بشین رو به خدا دلبری کن براش ...
خرجش چیه؟
یه وضو ، دو رکعت نماز
اصن خدا رو سوپرایز میکنی✨
نمیخوای نماز بخونی؟
حالشو نداری ؟
نخون
ولی باش حرف بزن!
حرفای دلتو پیش کی میخوای ببری؟
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا حضرت یوسف میگه من خیانت نکردم میگه
«إنَّ النَفسَ الأَمَّارَه بِالسُّوءٍ إلا ما رَحِم ربّی»
تا میگه من خیانت نکردم میگه نه اینکه من
پاکار خیانت نیستم، خدا حفظ کرده...!
+ما پا کار هر گناهی هستیم
اگر یه کارایی رو نمیکنیم
خدا مارو نگه داشته...
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
تا حضرت یوسف میگه من خیانت نکردم میگه «إنَّ النَفسَ الأَمَّارَه بِالسُّوءٍ إلا ما رَحِم ربّی» تا می
پاشو برو بهش بگو
خدایا نه که من خیلی خوب باشمااا
نه که من بگم آدم خوبیم
تو منو حفظ میکنی که آدم خوبه باشم:)
دمت گرم که هوامو داری قربونت برم