خببب
وضعیت خیلی خرابه و فعالیتم یکم کم شده برای همین یه ادمین جدید میارم
شاید بعضی وقتا اگر تونستم درکنارش خودم فعالیت کنم
پس یه مدت ادمین فعالیت میکنه🤍
بچهها اونایی که هشتگ نداره خودمم
و ادمین با اسم مستعار خودش خودشو معرفی میکنه🌱