قَلعِه مآهْ🌑
مهربونام این نمره ها تماما مربوط به نظرات خودم بوده و اگه کسی از نمره ـش ناراحت شده خیلی عذر میخوام :)
بمونید برامون 3>
قَلعِه مآهْ🌑
³
(کتابخونم)
میخوام یه بخشی تو اتاقم درست کنم که همه پوسترمو اینارو بزارم از اون به بعد اون میشه بخش موردعلاقم💫