eitaa logo
.ریتاء.
86 دنبال‌کننده
25 عکس
20 ویدیو
0 فایل
ریتاء؟ به معنی .مروارید. :)🤍 کپی؟ (با صلوات به آقا جانم حسین، بله) https://daigo.ir/secret/1469183730
مشاهده در ایتا
دانلود
‹‹ با اجازه غزلی تازه فدایت کردم... بر سر سجده نه در شعر دعایت کردم، با اجازه ز همه دست کشیدم امشب، و تو را از وسط جمع سوایت کردم با اجازه ز تو و چشم و لبت می گویم چه کنم دست خودم نیست هوایت کردم، با اجازه تو طبیبی و منم باز مریض... تو بزن بوسه بگو باز دوایت کردم! با اجازه به خیالات خودم می پیچم، مثلا بودی و این بار صدایت کردم.. با اجازه ز شما و بی اجازه ز همه... بوسه بر شعر زدم باز دعایت کردم! :) ››
همه در جنگل و دریا و کویر و کوهند ؛ کنج آغوش تو شد ، مقصد گردشگری‌ام .
- مرا چه حاجت ِاسپند و آیت الکرسی ؟ فقط همین که تو باشی بلا ز من دور است .
- به هوای بغلت مثل ِعشایر تن‌ ِمن کوچ کرده که به قشلاق ِزمستان برسد ..
خوردیم زخم‌ها که نه خون آمد و نه آه - سعدی
میمیرم از دوریت ولی حفظ غرور می‌کنم
_:)
- قهر ؟ باشد . یادگاری‌هایمان را پس دهیم ؟ بوسه‌ی من را بیاور ، بوسه‌ی خود را بگیر .
تا تو در ذهن منی جایی برای درس نیست . کمتر اینجا سر بزن این ترم مشروطم نکن !
می‌تواند که تو را سخت زمین گیر کند درد یک بغض اگر بین گلو گیر کند آسمان بر سرم آوار شد آن لحظه که گفت قسمت این است بنا نیست که تغییر کند گفت امید به وصل من و تو نیست که نیست قصد کردست که یک روزه مرا پیر کند گفت دکتر، من و تو مشکل‌مان کم خونی‌ست خون دل می‌خورم ای‌کاش که تاثیر کند در دو چشم تو نشستم به تماشای خودم که مگر حال مرا چشم تو تصویر کند خواب دیدم که شبی راهی قبرستانم نکند خواب مرا داغ تو تعبیر کند مشت بر آیینه کوبیدم و گفتم شاید بشود مثل تو را آیینه تکثیر کند - سیدتقی‌ سیدی
غالباً در هر تصادف میرود چیزی ز دست... لحظه‌ی برخورد چشمت با نگاهم دل برفت
بی تو یک لحظه رمق در دل و جانم نیست