🔺تصور اینکه بخش قابل توجهی از هزینه جنگ غزه را کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس داده است انسان را دیوانه می کند! کودکان غزه از سوءتغذیه می میرند شیوخ بی شرف خلیج فارس از سیری بیش از حد
🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما
🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇
Ⓜ️ @mosesom ایتا
Ⓜ️ @moseesom بله
🔺والله العظیم از روز اول جنگ و حتی در خبر شهادت رهبر انقلاب هم من حتی یک روز سهله حتی یک ثانیه هم ناامید نشدم/ناامیدی برای شیعه یعنی سم مهلک و ان شاءالله خداوند تقدیر رو به هر آنچه لایق ما هست خواهند نوشت
✍اسماعیل احمدی
🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما
🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇
Ⓜ️ @mosesom ایتا
Ⓜ️ @moseesom بله
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 زیرساختهای سوخت، انرژی و گاز مبدا تهاجم، در اولین فرصت در آتش میسوزد و به خاکستر تبدیل میشود
🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما
🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇
Ⓜ️ @mosesom ایتا
Ⓜ️ @moseesom بله
🚨آتشسوزی حمله آمریکایی صهیونی در پالایشگاههای پارس جنوبی مهار شد
🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما
🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇
Ⓜ️ @mosesom ایتا
Ⓜ️ @moseesom بله
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توییت شهید علی لاریجانی بعد از راهپیمایی تاریخی روز قدس
«و قطعا كسانى را كه شكيبايى كردند به بهتر از آنچه عمل میکردند پاداش خواهيم داد.»
🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما
🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇
Ⓜ️ @mosesom ایتا
Ⓜ️ @moseesom بله
🔺امارات: از آمریکا میخواهیم پاسخگو وضعیت فعلی باشد ، تأسیسات نفتی منطقه در آستانه نابودی قرار دارد
🔺قطر: از جهان میخواهیم جلوی از بین رفتن زیر ساخت های منطقه را بگیرد
🔺کانال ۱۴ اسرائیل:تاکنون ۴ کشور عربی از طریق سفارتخانههایشان در تهران، از ایران خواستند که در مقابل حمله به پالایشگاه پارس جنوبی خویشتنداری کند و از پاسخ مقابل منطقهای خودداری کند.
این حرومزادهها با جنگنده های خودش ب ما حمله کرده
الان مظلوم نمایی میکنه
الانم اگ نفت و گاز منطقه رو نزنیم
برقمونو میزنن
این خط این نشون
ببینن بازدارنده عمل نمیکنیم
ببینن هزینه ای ک رو دستشون میزاریم ب نسبت هزینه ای ک رو دستمون گذاشتن ناچیزه
جری تر میشن ، وحشی تر میشن ، بدتر میزنن
🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما
🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇
Ⓜ️ @mosesom ایتا
Ⓜ️ @moseesom بله
عادت نکنید به جمله "شلیک موشک از ایران" میدونید این شلیک از ایران یعنی چی!؟
دیشب یکی از دوستان میگفت در حالت عادی برای پرتاب موشک به ۱۵-۲۰ نفر نیرو احتیاج داریم..
الان اینکار رو حدودا ۵-۶ نفر انجام میدن!
و باید زیر ۸ دقیقه هم انجام بدن!
میگفت موشک که پرتاب میشه تو اون خاک و غبار که چشم چشم رو نمیبینه باید سریع برگردیم توی تونل!
میگفت بعضی از نیروهامون دو هفتهست توی تونل هستن!
میگفت هربار که میایم بیرون میدونیم ممکنه برنگردیم...
رفقا به معنی واقعی کلمه شلیک از ایران اینروزها یه معجزهست!
عادت نکنید به شلیک موشک...
#حسین_دارابی
🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما
🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇
Ⓜ️ @mosesom ایتا
Ⓜ️ @moseesom بله
🚨🚨🚨بهدلیل نگرانی از حملهٔ ایران غول نفتی سعودی «آرامکو» شروع به تخلیهٔ کارکنان خود از تأسیساتش کرده است
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺خبرنگار یمنی: همه نیروهای ارتش یمن در حال آمادگی برای یک جنگ بزرگ هستند
🔸هماهنگی بین ایران و یمن برای یک نبرد مشترک علیه دشمن در حال انجام است
🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما
🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇
Ⓜ️ @mosesom ایتا
Ⓜ️ @moseesom بله