🔺موج دیگری از موشکها دقایقی قبل به سمت اسرائیل شلیک شد
تنبیه پی در پی اسرائیل ادامه دارد.
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻"ای سگ آمریکایی مصالحه،نداریم"
" قسم به خون رهبر مذاکره،نداریم"
🔺خدمات حسن روحانی و ظریف به غرب:
🔸نشریه فارن افرز: این برجام بود که بانک اهداف آمریکا و اسرائیل را تکمیل کرد تا بتوانند به ایران حمله کنند.
🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما
🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇
Ⓜ️ @mosesom ایتا
Ⓜ️ @moseesom بله
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺🎥 میدان شهدا برای نوزدهمین شب متوالی مملو از مردم وطنپرست است
259.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 برای عبور از تنگه هرمز، در سایت "نفت من" ثبت نام کنید.
بعداز دریافت پیامک از سامانه در اولین فرصت با اخذ کارمزد ، وارد مرحله احراز هویت می شودید ..
#ارباب_تنگهها😎🇮🇷
🔺آلمان
· تمام نیروگاههای هستهای خود را تعطیل کرد
· همه گاز روسیه را از دست داد
· حالا دارد همه گاز قطر را هم از دست میدهد
وای خدا، هیچوقت برای اروپا اینقدر تمامشده نبوده. کاملاً تمام شده.
🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما
🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇
Ⓜ️ @mosesom ایتا
Ⓜ️ @moseesom بله
ممنونم اگر نروي - وداع بسيار زيباباماه مبارك رمضانوداع با ماه مبارک رمضان.mp3
زمان:
حجم:
7.7M
ممنونم اگر نروی...😔
حجت الاسلام میرزامحمدی
وداع بسیار زیبا با ماه مبارک💔😭
🔺 در معرفی جنگنده f35 نوشتند که این پرنده حتی به چشم خدا هم نخواهد آمد!
🔹نوشتند شبح است. و وقتی صدایش را میشنوید که کیلومترها از فراز سرتان عبور کرده. لبه تکنولوژیک جهان است. قله است. بت بزرگ است.
🔸جنگنده f35 و ناو آبراهام لینکلن و ابرسوخترسان بوئینک، بتهای سهگانه ارتش آمریکا بودند. تو بگو لات و هبل و عزی.
🔹حالا برای نخستین بار پس از تولید این غول تکنولوژیک، ایران این کلاغ پر ادعا را زده. گرانقیمتترین سلاح تاریخ بشریت را.
🔸حالا آبراهام لینکلن فرسخها از آبهای سرزمینی ایران عقب نشسته و ابرسوخترسانهای آمریکایی در آسمان عراق هدف قرار میگیرند.
🔹حالا سوال همه اندیشکدههای نظامی جهان این است که چگونه؟ و من فریاد معروف آن پاسدار را از پای لانچرها میشنوم که «خدایا قادر مطلق تویی، همهکاره تویی و هرچه هست تویی.»
🔸به میلیتاریستها و پژوهشگران نظامی جهان بگویید که این راز نه در دستهای نظامیان، که در پیشانیهای مسجود آنان نهفته است. چیزی که شما و ژنرالهایتان از فهم آن عاجزید!
✍مهدی مولایی
Ⓜ️ @mosesom ایتا
Ⓜ️ @moseesom بله
🔺 هرکس از خبر اصابتها خوشحال شده، سوره نصر بخواند:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ(1)
وَرَأَيْتَ النَّاسَ يَدْخُلُونَ فِي دِينِ اللَّهِ أَفْوَاجًا(2)
فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّكَ وَاسْتَغْفِرْهُ ۚ إِنَّهُ كَانَ تَوَّابًا(3)
#رهبر_انقلاب