هدایت شده از ″بی محــتوا ″
منطق اونی که به پزشکیان رای داده: گرونی به جهنم نابودی کشور به درک این آدم خوبیه چون گفته حجابو اختیاری میکنم اگرم زر مفت باشه بازم اشکال نداره مهم اینه احساس همدردی کرده با مردم😉