ما ادامه ی ..
ادامهی آوازهایی که نخواندهای
و رقصهایی که در شانههایشان
از نفس افتاد
ما ادامه داریم مثل غم
مثل شعر
و گندم در دشتِ دیم
آری عزیزم، ما ادامه داریم...
وقتی که یه فرد نابینا که خودش میگفت تصوری از تصویر مادرش نداره،نمیتونه چیزی رو ببینه و تصوری از چیزی نداره.انقدراز خدا بخاطر نعمتاش تشکر میکنه،چرا من و تو که انقد خدا بهمون لطف کرده ازش تشکر نکنیم؟
هدایت شده از Vampire kiss𖦹
امیدوارم تا عمر دارید دور باشید. از رابطههای بیپناه، سوالهای بیپاسخ، امیدهای بیجان.