وقتی که یه فرد نابینا که خودش میگفت تصوری از تصویر مادرش نداره،نمیتونه چیزی رو ببینه و تصوری از چیزی نداره.انقدراز خدا بخاطر نعمتاش تشکر میکنه،چرا من و تو که انقد خدا بهمون لطف کرده ازش تشکر نکنیم؟
هدایت شده از Vampire kiss𖦹
امیدوارم تا عمر دارید دور باشید. از رابطههای بیپناه، سوالهای بیپاسخ، امیدهای بیجان.
خانه ات سرد است؟
خورشیدی در پاکت میگذارم
و برایت پست میکنم . . !
ستاره ی کوچکی در کلمه ای بگذار
و به آسمانم روانه کن
بسیار تاریکم . .
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
کنسر ، تعداد کمی از آدما تا آخر عمر کنارت میمونن ، هر چه زودتر قبولش کنی به نفعِ خودته.