eitaa logo
خانوم بید؛
136 دنبال‌کننده
529 عکس
144 ویدیو
1 فایل
اندر احوالات خانوم بید : ).🌱🧶 - به دنبال باریکه ی نوری،جوانه ی امیدی در تکه های گمشده ای از خودمان .. ؟!𔗨 ֪֢ ٭.
مشاهده در ایتا
دانلود
«دلم رشت میخواد؛ بارونِ رشت چای خوردن توی میدون شهرداری رشت قدم زدن توی بازارِ رشت رشت رشت رشت.»
عیدتون کلی مبارک : " )
بارون میادو با بوی نرگس بوی خاصی پیچیده توی شهر،به خاطر وجود شماست آقاجون : )
حس یه بچه گم شده رو دارم که توی مترو گم شده و به رفت و آمد مردم نگاه می‌کنه و نمیدونه کدوم طرف بره.
ولی اونایی که بوی خوبی میدن یه سطح دیگه از دوست داشتنی بودنن.
چقد انسان جسورتر می شود وقتی متوجه شود کسی دوستش دارد.
یارا؛
یاراا
«در نگاهش غمی بود که آدم را بیشتر دوست‌داشتنی می‌کرد.» ابله/داستایفسکی.