خانوم بید؛
لبخند های زیستن .
مچکرم که انقدر خوب با مامانم رفتار میکنید.
آخه اون لیاقتش بهتریناس)))
تو مثل بویِ خاک نم خوردهای وسط اردیبهشت،
مثل نسیم خنکی وسط گرمای تابستون،
مثل قهوه داغی وسط برگ ریزونای پاییز،
مثل بوی پوست پرتقالی وسط سرمای زمستون.