هدایت شده از شرقیِ غمگین .
با من مهربون باش، من اونقدرام که وانمود میکنم قوی نیستم.
خانوم بید؛
یارا رفتی اردو؟ امیدوارم بهت خوش بگذره : ")))))).
آره رفتم.
ممنونم ازتتت😭
خانوم بید؛
°چالش سی روزه ●روز اول: ده تا از چیزهایی که واقعا شادت میکنن رو لیست کن ●روز دوم: حرفی که کسی بهت زد
اکسیژن؟
خب بنظرم یه فرد باید برای آدم خیلی مهم باشه که اونو مثل اکسیژنت همونقدر حیاتی و ارزشمند بدونی.ولی خب شاید توی زندگی من این افراد کسایی هستند که از خودشونم برای من گذشتن و من چنین افرادی رو اسمشونو میزارم مامان و بابا.
اگر روزی خبر شهادتم را شنیدی ،
بدان که به آرزویم رسیدم ؛ شهادت ،
رسیدن به معشوق است ، نه رفتن از دنیا.
- شهید ابراهیم هادی ️