بچه ها اگه ناخواسته ناراحتتون کردم، ببخشید لطفا و امیدوارم توی این ماه بهترین اتفاق ها براتون بیوفته و برای منم این بین مینا دعا کنید : )
«اگر روابط انسانی آنقدر پیچیده نبود
چایم را در دست میگرفتم و
به سمت خانه ات می آمدم
و از تو میخواستم تمام زندگی ام باشی.»
خانوم بید؛
اکنونکه«ارغوان»بهتونفروختگلفروش
پیراهنی به رنگِ «گلِارغـوان» بپـوش...