«قالَ لا تَخافا إِنَّني مَعَكُما أَسْمَعُ وَأَرى ..»
نترسیا، من میشنومت و میبینمت،من با توام : ))
_📩 پیامکِ آسمونی.
خانوم بید؛
°چالش سی روزه ●روز اول: ده تا از چیزهایی که واقعا شادت میکنن رو لیست کن ●روز دوم: حرفی که کسی بهت زد
یآرا،یآراکوچولو،مامان .
کسی جور دیگه صدام میزنه؟😭
تو را میدیدم
و از اشکهایم ، لبخند میرویید؛
که حضور تو، جبران غمهای طولانی من بود.