امروز خیلی از بچه های ایرانمون رو مامانشون راهی مدرسه کردن و برنگشتن ، زیر آوارن هنوز بعضیا. امید مامان بابا هاشونو امید یه ایران بودن این بچه ها.آخه میدونین اینا نظامیم نبودن. دانش آموز بودن.بعضیاشون هنوز از سیاست و اینا خبرنداشتن .. ولی چیشد؟
شهادتتون مبارک .
هدایت شده از رادیو محمدعلی
اگر مویی از سر پیر حکیم ما کم شود
تمام دنیایتان را آتش میزنیم حرام زاده ها
وای..
سید علی رفتی تنهامون گذاشتی، رفتی؟ آقاجان ایران بدون شما نمیشه ، الحق که شهادت برازندتونه .
شهادتتون مبارکتون