این روزا بی کار نشینیما، نزدیک ظهوره، استراحت برای بعد تا میتونیم صلوات بفرستیم و برای پیروزی و موفقیت سربازان سپاهی و مدافعان امنیتمون تا میتونیم دعا کنیم ..
هدایت شده از •شهیده فهیمه سیاری•
عزیزان خوب توجه کنید
دشمن به شدت ضربه خورده تا پیروزی نهایی فاصله ای نیست وحشی گری رو شروع کرده به بیمارستان ها و... حمله کرده عملیات روانی رو شروع میکنه
ممکنه در ساعات آینده حمله سایبری به صدا و سیما داشته باشه به دروغ بگه ایران رو تصرف کردم تسلیم بشید حواستون باشه دروغه سناریو دشمن هست به اقوام بگید
وظیفه ما حضور مستمر در خیابان ها است مطمئن باشید باحضور ما در خیابان ها گروههای تروریستی ،آمریکا شکست نهایی خواهند خورد ان شاءالله
🔷نشر دهید تا همه بدانند🔷
خانوم بید؛
یارا.. قلب امام زمان خسته است. به نظرت ما چیکار میتونیم بکنیم؟
برای ظهورشون دعا کنیم ، همه جا از ایشون بگیم ایشون خیلی مظلومن .خودمونو درست کنیم شاید ایشون منتظر ما باشن؟
خانوم بید؛
برای ظهورشون دعا کنیم ، همه جا از ایشون بگیم ایشون خیلی مظلومن .خودمونو درست کنیم شاید ایشون منتظر م
قطعاً همینطوره.
تقریباً بیشتر از هزار ساله ك ایشون منتظر شیعیانشون هستند. : )
ولکن اکثر الناس لایعلمون..
هدایت شده از 𝘩𝘢
من بلد نیستم پیام بدم، یعنی تو هم نمیدونستی باید حالمو بپرسی؟:(
9.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حتی بعد نبود آقا هم باز سخنرانی هاشون باعث آرامشه : )
قلبی فی انتظارک ..🤍!