eitaa logo
خانوم بید؛
134 دنبال‌کننده
529 عکس
144 ویدیو
1 فایل
اندر احوالات خانوم بید : ).🌱🧶 - به دنبال باریکه ی نوری،جوانه ی امیدی در تکه های گمشده ای از خودمان .. ؟!𔗨 ֪֢ ٭.
مشاهده در ایتا
دانلود
لامینور، مگه میشه آدم تورو فراموش کنه؟
هدایت شده از ‌˒ ‌𖤐˚.𝖦ᥲ𝗅ᥲ𝗑𝗒
ماه کجایی ؟ حالتخوبه ؟
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 حوالیِ سحرگاه جمعه ممکنه چه اتفاقی بیوفته؟ما باید چکار کنیم؟
منو توی روزای بارونی،ابرا، هنر، کافه های چوبی، کتاب فروشی ها، موسیقی های کلاسیک و بیکلام، صدای امواج دریا، بوی عود، نور ماه و صدای جنگل، پیدام کن.
هدایت شده از محبین
«اگر می‌خوایم خدای نکرده اتفاق بدی در داخل نیفته، چند نکته رو باید در مورد حضورمون در خیابون‌ها لحاظ کنیم: ۱- جمعیت باید نه‌تنها ریزش نکنه که باید بیشتر هم بشه پس تا می‌تونین بیاین و بقیه رو هم دعوت کنید که بیان. ۲- زمان موندنمون تو خیابون باید بیشتر بشه. اگر دو ساعت بود باید بشه سه ساعت و چهار ساعت. هیچ کاری این روزها اون‌قدر مهم نیست که بابتش از حضور تو خیابون بزنیم. ۳- زمان حضورمون رو باید کم‌کم به سمت آخر شب ببریم. حضور در ساعات ۲۲ تا ۲ بهتر از ۸ تا ۱۲. ۴- پوشش رسانه‌ای رو باید افزایش بدیم. زیاد از تجمع‌ها فیلم و عکس بگیرید و زیاد هم منتشر کنید. ۵- دعا رو به هیچ‌وجه فراموش نکنیم. همچنان مهم‌ترین سلاح ما دعا، و بزرگ‌ترین تکیه‌گاه و امید ما به خداست. بیشتر و بیشتر دعا کنیم. لطفا این پیام رو هم بازنشر بدین همچنان میدان با سردارها و سربازها همچنان خیابان با ما» @ir_mohebin
این روزا سردرد امونمو میبره.