eitaa logo
خانوم بید؛
134 دنبال‌کننده
529 عکس
144 ویدیو
1 فایل
اندر احوالات خانوم بید : ).🌱🧶 - به دنبال باریکه ی نوری،جوانه ی امیدی در تکه های گمشده ای از خودمان .. ؟!𔗨 ֪֢ ٭.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از محبین
«اگر می‌خوایم خدای نکرده اتفاق بدی در داخل نیفته، چند نکته رو باید در مورد حضورمون در خیابون‌ها لحاظ کنیم: ۱- جمعیت باید نه‌تنها ریزش نکنه که باید بیشتر هم بشه پس تا می‌تونین بیاین و بقیه رو هم دعوت کنید که بیان. ۲- زمان موندنمون تو خیابون باید بیشتر بشه. اگر دو ساعت بود باید بشه سه ساعت و چهار ساعت. هیچ کاری این روزها اون‌قدر مهم نیست که بابتش از حضور تو خیابون بزنیم. ۳- زمان حضورمون رو باید کم‌کم به سمت آخر شب ببریم. حضور در ساعات ۲۲ تا ۲ بهتر از ۸ تا ۱۲. ۴- پوشش رسانه‌ای رو باید افزایش بدیم. زیاد از تجمع‌ها فیلم و عکس بگیرید و زیاد هم منتشر کنید. ۵- دعا رو به هیچ‌وجه فراموش نکنیم. همچنان مهم‌ترین سلاح ما دعا، و بزرگ‌ترین تکیه‌گاه و امید ما به خداست. بیشتر و بیشتر دعا کنیم. لطفا این پیام رو هم بازنشر بدین همچنان میدان با سردارها و سربازها همچنان خیابان با ما» @ir_mohebin
این روزا سردرد امونمو میبره.
هدایت شده از محبین
«اعلام مراسم شب قدرِ محبین» -شب بیست و سوم -تلاوت چند آیه از قرآن کریم قاری: امیر حسین ساجدی(۲ دقیقه) -دعای افتتاح (۲۰ دقیقه) _داستان ویدئویی مرد مخالف خوان در تعزیه: سید رضا نریمانی( ۷ دقیقه) -روایتگری شهدا به روایت حاج داوود هاشم پور شب بیست و سوم( ۲۵ دقیقه) استراحت - پذیرایی زیارت عاشورا (۱۱ دقیقه) -قرائت دلخواه سوره دخان،روم و عنکبوت -دعای جوشن کبیر به نفس گرم: سید مهدی میر داماد ( ۱:۲۳.۰۰۰ دقیقه) سخنرانی استاد اسماعیل رمضانی به صورت تصویری( ۶ دقیقه) رابطه خاص خدا و انسان روضه شهادت امیرالمؤمنین با صدای استاد میرزا محمدی ( ۵دقیقه) -قرآن به سر تصویری سید رضا نریمانی(۲۰ دقیقه) مراسم راس ساعت ۲۳ در کانال محبین برگزار میشود! لطفا هندزفری همراه خود داشته باشید! این بنر رو فور کنید شاید کسی شرایط مراسم رفتن رو نداشته باشه شما دخیل بشید در اومدن یک نفر پای شب زنده داری شب قدر❤️‍🩹 https://eitaa.com/joinchat/646971555C4afc13efcd
رفقا حلالم کنید لطفا،التماس دعای زیاد.
دعای فرج فراموش نشه : )
یه سلام بدیم به اباعبدالله السلام علیک یا اباعبدالله
شهدارو فراموش نکنیم : )
هدایت شده از محبین
۲۰ دقیقه تا شروع مراسم شب بیست و سوم ماه رمضان@ir_mohebin
امشب سرنوشتمون برای سال دیگه امضا میشه ها.عاجزانه بریم در خونه ی صاحبخونه : ))