وقتی با یه فنجون قهوه میتونی حالت رو خوب کنی، چرا دنبال خوشبختی تو قلهی اورست میگردی؟
نامهای به خودم :
من همیشه میگم آدمِ بیرویا ، به اندازهی کشتیِ بدون قطبنما وسطِ یه اقیانوس خطرناکه !
رویاهاتو بغل کن ! حتی اگه آدما بهت بگن : خیالباف :))))
اندکی مانده که پاییز به یغما برود ..🍂🌧