"وقتی درمورد او حرف میزنم، لحنم را دوست دارم.
گویا دارم از تجربهی دیدن یک شفق قطبی صحبت میکنم، یا قدم زدن زیر بارش شکوفههای گیلاس.
آنقدر جای تو خالیست صدا می پیچد ..!
تولدتون مبارکمون آقاجون : )).
همیشه شبها یه صدایی از درونم میگه:
" تو منو داری." فکر کنم اون صدای خداست ؛)☁❄️
ولادت حضرت معصومه رو بهتون تبریک میگم: ))))
روزتون مبارک فرشته های خوش خنده :" ).💕✨
یه جا نوشته بود فک کن اگه ۹ اسفند نبود؛ امروز بیت رهبری چه خبری بود..؟
هم روز دختربود،هم روز ارتش بود و هم تولد آقا : )🪴✨.
هدایت شده از Lena|لِنا
دخترا امسال دیگه ریحانهی خلقت نیستن؛
پنجاه روزه که رُستم تهمتنَن :)