همیشه شبها یه صدایی از درونم میگه:
" تو منو داری." فکر کنم اون صدای خداست ؛)☁❄️
ولادت حضرت معصومه رو بهتون تبریک میگم: ))))
روزتون مبارک فرشته های خوش خنده :" ).💕✨
یه جا نوشته بود فک کن اگه ۹ اسفند نبود؛ امروز بیت رهبری چه خبری بود..؟
هم روز دختربود،هم روز ارتش بود و هم تولد آقا : )🪴✨.
هدایت شده از Lena|لِنا
دخترا امسال دیگه ریحانهی خلقت نیستن؛
پنجاه روزه که رُستم تهمتنَن :)