خانوم بید؛
ولی چای دم کردن خیلی حال میده،نه؟
خب چای خوران عزیز روزتون مبارک = )).
هدایت شده از باغ خرمالو؛
واقعا زندگی چقدر سخت و نفسگیر میشه
چه چیزهایی میخواستیم و چه چیزهایی سر راهمون قرار گرفت:)