نامهای به خودم :
من همیشه میگم آدمِ بیرویا ، به اندازهی کشتیِ بدون قطبنما وسطِ یه اقیانوس خطرناکه !
رویاهاتو بغل کن ! حتی اگه آدما بهت بگن : خیالباف :))))
اندکی مانده که پاییز به یغما برود ..🍂🌧
امیدوارم یلدا که سهله کل شبات مثل یاقوت های انار خوشگل باشن و پر از اتفاقای شیرین و دوست داشتنی باشن برات ..
یلدات مبارک.🌟🌧