مثل یک موسیقی زیبا در تاکسی بودی
نصفه گوش دادم،کمی از آن در خاطرم ماند و تا ابد آن را پیدا نکردم.؛
بچه ها اگه فکر می کنید اینجا وقت تلف کردنه ، حتما برید چون من چیزی در قبال وقتتون ندارم: )
او به شلوغی های زندگی
و دغدغه های هم نسلانس تعلقی نداشت؛
روح او تکه ای از دشت های باز، دریا های بی مرز و آسمان های روشن بود.🍃🌊☁️
زندگی، قهوهای بود با کمی دارچین،
عطرش از شیرینی میگفت،
اما هر جرعهاش پر از تلخی بود.