او به شلوغی های زندگی
و دغدغه های هم نسلانس تعلقی نداشت؛
روح او تکه ای از دشت های باز، دریا های بی مرز و آسمان های روشن بود.🍃🌊☁️
زندگی، قهوهای بود با کمی دارچین،
عطرش از شیرینی میگفت،
اما هر جرعهاش پر از تلخی بود.
تا زمانی که رسیدن ب تو امکان دارد
زندگی درد قشنگیست که جریان دارد!
زندگی درد قشنگیست به جز شب هایش:)
ک بدون ت فقط خواب پریشان دارد.
یک نفر نیست ت را قسمت من گرداند؟
کار خیر است اگر این شهر مسلمان دارد!
خوابِ بد دیدهام ای کاش خدا خیر کند
خواب دیدهام ک ت رفتی،بدنم جان دارد:/
تکه ای ابر در این چشم نگه داشتهام
ک ب هنگام تماشای تُ باران دارد
شیخ و من هردو طلبکار بهشتیم،ولی
من بِتُ، او ب نماز خودش ایمان دارد .
_کافه شعر.
ممنونم ..
باران که لبخند روی لبم میاری و باشعرات خوشحالم میکنی.🌧
نهال که همیشه هستی و وجودت خوشحالم میکنه.🌿
آمال که ذوق زدم میکنی.🌟
پناه که همیشه باگلات روزمو قشنگ میکنی.🍒
هانیه که پایه دیوونه بازیامی و خوشگل بامزه ای.☕️
سادی که نمیزاری احساس تنهایی بکنم.🪁
نیهان که اگرم ارتباطمون کم باشه بازم مثل همون اولی🎻 .
حسنا که بعضی وقتابه جای همه هستی و لبخند*🩰
نگین که مهربون و زیبایی.🎀
دخت که فوق العاده و خوش قلبی.💞
مهدیس که حس کافی بودن به ادم میدی.🐚
هدایت شده از آیسو ؛
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- از انحصار جملهٔ ‹ فقطباتو › خیلی خوشممیاد .