eitaa logo
مهدویت تا نابودی اسرائیل
1.7هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
3.3هزار ویدیو
61 فایل
🌷اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید 🍃امام خامنه ای(حفظه الله) نظرات و پیشنهادات @Mtnsrx ارتباط با ادمین جهت تبادل @fzz_135 لینک کانال مهدویت تا نابودی اسرائیل در ایتا http://eitaa.com/joinchat/1682636800Cc212ba55ee
مشاهده در ایتا
دانلود
مهدویت تا نابودی اسرائیل
✍میثـاق بریـان - کلـوگ هـر چنـداعتبـار خـود را از دسـت نـداده، ولـى بـا تأسـیس سـازمان ملـل عملا جاى
✍اعالمیـه مزبـور، بـه انـواع معینـى از تهدیـد یـا توسـل بـه زور اشـاره مى‌کنـد که از جملـه عبارتنـد از جنگهـاى تجاوزکارانـه، تبلیـغ بـراى جنگهـاى تجاوزکارانه، تهدیـد یـا توسـل بـه زور بـراى نقـض مرزهـاى بین المللى یـا خطوط تعییـن حدود بین المللـى و تصـرف قلمـرو خارجـى بـا تهدیـد یـا اسـتفاده از زور. بر این اسـاس،ممنوعیـت کاربـرد توسـل بـه زور مطابـق منشـور، نـه تنهـا جنـگ، بلکـه تهدید به اسـتفاده از زور را نیـز در بـر مى‌گیـرد. مشـهورترین نـوع صریـح تهدیـد، دادن ضرب الاجـل یـا اتمـام حجـت اسـت که بـه موجـب آن، اعلامیـه اى رسـمى خطاب بـه دولـت دیگـر صـادر شـده و از آن دولـت خواسـته مى‌شـود که در عـرض مدت معینـى، تقاضـاى مطروحـه را بپذیـرد؛ در غیـر ایـن صـورت، آمـاده شـروع جنگ یا اقـدام قهرى مسـلحانه باشـد. بوسـچک و رابـرت بلدسـو، علاوه بـر موارد فـوق، اصل تحریم جنـگ، در اعلامیه هـا و قطعنامه هاى متعددى مـورد تأکید قرار گرفته اسـت از آن جمله: 1⃣ اعلامیه غیر قانونى بودن مداخله در امور داخلى دولتها 1965 2⃣ قطعنامه تعریف تجاوز 1974 3⃣اعلامیه افزایش کارایى تحریم استفاده از زور1987 در پایان لازم به یادآوری اسـت که توسـل به زور در مقام دفاع مشـروع از سـوی کشـوری کـه مـورد تجـاوز قـرار گرفتـه و در مقام حفـظ صلـح و امنیـت بین المللی از سـوی شـورای امنیت سـازمان ملل متحد مجاز شـمرده شـده اسـت. نهضتهای آزادی بخـش، از جملـه نهضـت آزادی بخـش فلسـطین، کـه از سـوی کشـورها و سـازمانهای بین المللـی مـورد شناسـایی قـرار گرفته انـد و در سـازمان ملـل نیـز دارای نماینـده هسـتند، جـزء تابعـان غیرفعال حقوق بین المللی محسـوب میشـوند. همچنیـن حقـوق بین الملـل بر مبـارزات مسـلحانه نهضتهای آزادی بخـش که برای تعییـن سرنوشـت خـود تلاش می‌کننـد، جـاری و حاکـم اسـت. اگرچـه توسـل به زور در حقـوق بین الملـل ممنـوع اسـت، ولـی یکـی از مـوارد اسـتثنای بکارگیـری زور در حقـوق بین الملـل، اسـتفاده از زور توسـط نهضتهـای آزادی بخـش اسـت. 👉 @mtnsr2
= زن غربی همچون کالا میخورد تا فروخته شود؛ عجب شان و منزلتی! 🔹 ؛ دقیقا از کدام آزادی حرف می زند؟ ❓اما در ایران زن مومنه چه منزلتی دارد؟ 👉 @mtnsr2
7.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️«پشت پرده خاموشی ها» 🍃توضیحات تامل‌برانگیز درباره علت خاموشی‌های اخیر 👉 @mrnsr2
⭕️برکت..... 🍃باصدای محمد اصفهانی 🍃از آلبوم برکت 👉 @mtnsr2
05 Mohammad-Esfahani-Talab.mp3
4.55M
⭕️برکت..... 🍃باصدای محمد اصفهانی 👉 @mtnsr2
🌷ای ساحل آرامشم سوی تو پر میکشم 🌷از دوریت در آتشم در آتشم یا را 🌷ای ساحل آرامشم سوی تو پر میکشم 🌷از دوریت در آتشم در آتشم یا را 🌷دست از طلب ندارم تا کام من بر آید 🌷دست از طلب ندارم تا کام من بر آید 🌷یا تن رسد به جانان یا جان زتن بر آید بر آید بر آید 🌷بگشای تربتم را بعد از وفات بنگر 🌷کز آتش درونم دود از کفن برآید برآید, برآید 🌷بنمای رخ که خلقی واله شوند وحیران 🌷بگشای لب که فریاد از مرد وزن بر آید 🌷بنمای رخ که خلقی واله شوند وحیران 🌷بگشای لب که فریاد.از مرد وزن بر آید 🌷ای ساحل آرامشم سوی تو پر میکشم 🌷از دوریت در آتشم در آتشم یا را 🌷ای ساحل آرامشم سوی تو پر میکشم 🌷از دوریت در آتشم در آتشم یا را 👉 @mtnsr2
⭕️ #قرار_عاشقی 🔷 #شهدارایادکنیدباذکرصلوات 🌷 #شهیدابراهیم_هادی 🌷 #شهیدعبدالصالح_زارع 🌷الهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم🌷 👉 @mtnsr2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃 ⭕️ ...... ✨أعوذ بالله من الشیطان الرجیم✨ الَّذينَ قالُوا إِنَّ اللَّهَ عَهِدَ إِلَيْنا أَلاَّ نُؤْمِنَ لِرَسُولٍ حَتَّي يَأْتِيَنا بِقُرْبانٍ تَأْکُلُهُ النَّارُ قُلْ قَدْ جاءَکُمْ رُسُلٌ مِنْ قَبْلي‏ بِالْبَيِّناتِ وَ بِالَّذي قُلْتُمْ فَلِمَ قَتَلْتُمُوهُمْ إِنْ کُنْتُمْ صادِقين آل عمران/183   همان کسانی که گفتند: همانا خداوند ( در کتاب های آسمانی ) به ما سفارش کرده که هرگز به فرستاده ای ایمان نیاوریم تا برای ما قربانیی بیاورد که آتش ( آسمانی به علامت قبول ) آن را بسوزاند. بگو: بی شک فرستادگانی پیش از من دلایل روشن و آنچه گفتید برای شما آوردند ( مانند زکریا و یحیی ) پس چرا آنها را کشتید اگر راستگویید؟! 👉 @mtnsr2 ☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃 َ
☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃 یهود، براى این که از قبول اسلام ، سرباز زنند، بهانه هاى عجیبى مى آوردند از جمله همان است که در آیه فوق ، به آن اشاره شد، آنها مى گفتند: ((خداوند از ما پیمان گرفته که دعوت هیچ پیامبرى را نپذیریم ، تا براى ما قربانى بیاورد که آتش ، آن را بخورد)) (الذین قالوا ان الله عهد الینا الا نؤ من لرسول حتى یأ تینا بقربان تأ کله النار). مفسران گفته اند: یهود ادعا مى کردند که پیامبران الهى براى اثبات حقانیت خود باید حتما داراى این معجزه مخصوص باشند و حیوانى را قربانى کنند و به وسیله صاعقه آسمانى در برابر مردم سوخته شود. اگر به راستى یهود، این کار را به عنوان یک معجزه مى خواستند، نه لجاجت و بهانه جویى ، مطلبى بود، ولى تاریخ گذشته آنها و همچنین برخوردهاى مختلفى که با پیامبر اسلام صلى اللّه علیه و آله داشتند، این حقیقت را به خوبى ثابت مى کرد که منظور آنها هرگز، تحقیق حق نبود بلکه آنها هر روز براى فرار از پذیرش اسلام ، در برابر فشار محیط و استدلالات روشن قرآن ، پیشنهاد جدیدى مى کردند و اگر هم انجام مى شد باز ایمان نمى آوردند، به دلیل اینکه آنها در کتابهاى خود تمام نشانه هاى پیامبر اسلام صلى اللّه علیه و آله را خوانده بودند و با این حال از قبول حق ، سرباز مى زدند. قرآن به پیامبران مى گوید: در پاسخ این بهانه جویى ها به آنها ((بگو: گروهى از پیامبران بنى اسرائیل پیش از من آمدند و نشانه هاى روشنى با خود آوردند و حتى چنین قربانى براى شما آوردند اگر راست میگویید چرا به آنها ایمان نیاوردید و چرا آنها را کشتید)) (قل قد جائکم رسل من قبلى بالبینات و بالذى قلتم فلم قتلتموهم ان کنتم صادقین ). اشاره به زکریا و یحیى و جمع دیگرى از پیامبران بنى اسرائیل است که بهدست خود آنان به قتل رسیدند. بعضى از مفسران اخیر (مانند نویسنده تفسیر المنار) احتمال دیگرى درباره مساءله قربانى داده است که خلاصه آن این است : منظور آنها این نبوده که حیوانى ذبح شود و آتشى به طرز اعجازآمیز از آسمان فرود آید و آن را بسوزاند بلکه منظور این بوده که در دستورات مذهبى آنها یک نوع قربانى بنام قربانى سوختنى بوده ، حیوانى را سر مى بریدند، و با مراسم مخصوصى آن را آتش مى زدند که شرح این مراسم در فصل اول سفر لاویان از تورات آمده است . آنها مدعى بودند که خدا با ما عهد کرده که این دستور ((قربانى سوختنى )) در هر آئین آسمانى خواهد بود، و چون در آئین اسلام نیست ما به تو ایمان نمى آوریم ! ولى این احتمال در تفسیر آیه بسیار بعید است ، زیرا اولا این جمله در آیه فوق عطف بر ((بینات )) شده که گواهى مى دهد منظور از آن یک کار اعجازآمیز است که با این تفسیر تطبیق نمى کند ثانیا کشتن یک حیوان و سپس سوزاندن آن یک عمل خرافى است و نمى تواند جزء دستورات آسمانى انبیاء باشد. 👉 @mtnsr2 ☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃
♻️خوارج با علی علیه السّلام چه کردند؛ اعتدالی ها با سیّدعلی... خوارج هم بعد از اینکه بجای ادامۀ مبارزه و مقاومت «حکمیّت» را با ساده لوحی و خیره سری به ولایت تحمیل کردند و ابوموسی اشعری خوش خیال و مغرور را علی رغم نظر مولا به میدان مذاکرات فرستادند، وقتی با ضرب شصت غافلگیرانۀ عمروعاص خواب جهالت از سر مبارکشان پرید بجای عذر تقصیر و عبرت از گذشته و پناه آوردن به دامن بصیرت و حکمت ولایت، این بار صدا کلفت کردند که : ⭕️ای علی ما با نظر و مجوّز تو حکمیّت را پذیرفتیم؛ همه شاهدند که مجوّز مذاکرات با کدخدا را از تو گرفتیم؛اگر قصور و تقصیری هم بوده اوّل از جانب تو بوده که ما را بازنداشتی و راه را بر ما نبستی همۀ اسناد آن هم موجود است⭕️ و ادامۀ داستان که می دانید....‼️ 👉 @mtnsr2