مهدویت تا نابودی اسرائیل
⭕️اصول الزمالرعایه در حقوق بین الملل در حقـوق بین الملـل، قواعـد بنیادینـی وجـود دارند کـه از آنها
مطابـق مقـررات حقـوق بین الملـل بشـر دوسـتانه، در صـورت وقـوع مخاصمـه مسـلحانه، اعـم از بین المللـی و داخلـی، طرفیـن مخاصمـه در انتخـاب روشهـا و ابـزار مورد اسـتفاده در جنـگ نامحدود نیسـتند بلکه، روشهاى جنگـى که صدمات بىمـورد وارد سـاخته و موجبـات آلام غیرضـرورى را فراهـم آورد، ممنـوع اسـت؛ هرچنـد از سلاحهاى مجـاز اسـتفاده شـود. بـر ایـن اسـاس، طرفهـاى درگیـر نمىتواننـد از هـر روشـى براى جنگ اسـتفاده نماینـد و باید تا آنجا از زور اسـتفاده شـود کـه بـراى غلبه بر طرف مقابل لازم اسـت. حملـه و بمباران اماکـن بدون حفاظ یـا بـدون دفـاع، حملـه بـه بیمارسـتانها، کلیسـاها، مسـاجد و اماکن مذهبى مشـابه، ممنـوع اسـت. همچنیـن، اسـتفاده از اسـلحه و ادوات جنگـى، کـه باعـث صدمـات بىمـورد و آلام غیرضـرورى مىشـود، ممنـوع اسـت. بـر ایـن اسـاس، آن مقـدار از زور بایـد بـکار گرفتـه شـود که براى غلبه بر دشـمن ضـرورت دارد. عمـده مقررات مربوط به سلاحهاى ممنوعه، در پروتکل اول سـال 1977 آمده اسـت؛ ولى اسـتفاده
از نـوع سلاح ممنوعـه، بـه عهده دولتهـاى تولیـد کننده و اسـتفاده کننده گذاشـته شـده و آنـان بایـد توجـه نماینـد کـه اسـتفاده از چنین سلاحهایى، با اصـول حقوق بین الملـل بشـر دوسـتانه، مغایرت نداشـته باشـد.
بوسـچک و رابـرت بلدسـو:
تجـاوز و حملـه رژیـم اسـرائیل بـه مـردم غـزه، بـدون تردیـد نقـض فاحـش قواعـد آمـره حقـوق بین الملـل و در زمـره جنایـات بین المللـی اسـت. طبـق موازین و مقـررات حقـوق بین الملـل، از جملـه قواعـد عرفـی، کنوانسـیونهای چهارگانـه ژنـو و پروتکلهـای الحاقـی بـه کنوانسـیونهای مزبـور و همچنیـن، قواعـد حقـوق بشردوسـتانه بین المللـی، رژیـم صهیونیسـتی مرتکب نقض فاحش و جـدی مقررات مذکـور شده است
💢ادامه دارد....
👉 @mtnsr2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️کودک آزاری جدید صهیونیست ها.
👉 @mtnsr2
Mohsen Yeganeh - Gale Karkas Ha 128 (UpMusic).mp3
4.49M
⭕️گله کرکس ها....
محسن یگانه
👉 @mtnsr2
🌷گله ی کرکس ها بازم رسیدن
🌷انگار جنازه های تازه دیدن
🌷به اسم امنیت یه جای نزدیک
🌷باز نفس یه ملتو بریدن
🌷صلح اونا در حد یه نماده
🌷یعنی یه میلیون لشگر پیاده
🌷هرجا ببینن یه کم اختلافه
🌷اسلحه ی غیرتشون غلافه
🌷دوتا مثلث روی هم میکارن
🌷اسم یه شهر تازه روش میذارن
🌷دوتا مثلث یعنی ترس و زندون
🌷دشمن بچه ها لبای خندون
🌷میگن کمین کرده تو این حوالی
🌷قشون کشی کرده با خوش خیالی
🌷خیمه زدن یه شب رو دشت زیتون
🌷غنچه هارو کندند با چنگ و دندون
🌷غنچه هارو کندند با چنگ و دندون
🌷آ ی آدما پاشین که خیلی دیره
🌷مزرعه زیتون داره می میره
🌷دعا کنید مرد غروب جمعه
🌷خاکتونو دوباره پس بگیره
🌷دوتا مثلث روی هم میکارن
🌷اسم یه شهر تازه روش میذارن
🌷دوتا مثلث یعنی ترس و زندون
🌷دشمن بچه ها لبای خندون
🌷میگن کمین کرده تو این حوالی
🌷قشون کشی کرده با خوش خیالی
🌷خیمه زدن یه شب رو دشت زیتون
🌷غنچه هارو کندند با چنگ و دندون
👉 @mtnsr2
هدایت شده از مهدویت تا نابودی اسرائیل
⭕️ #قرار_عاشقی
🔷 #شهدارایادکنیدباذکرصلوات
🌷 #شهیدابراهیم_هادی
🌷 #شهیدعبدالصالح_زارع
🌷الهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم🌷
👉 @mtnsr2
☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃
✨أعوذ بالله من الشیطان الرجیم✨
ما کانَ اللَّهُ لِيَذَرَ الْمُؤْمِنينَ عَلي ما أَنْتُمْ عَلَيْهِ حَتَّي يَميزَ الْخَبيثَ مِنَ الطَّيِّبِ وَ ما کانَ اللَّهُ لِيُطْلِعَکُمْ عَلَي الْغَيْبِ وَ لکِنَّ اللَّهَ يَجْتَبي مِنْ رُسُلِهِ مَنْ يَشاءُ فَآمِنُوا بِاللَّهِ وَ رُسُلِهِ وَ إِنْ تُؤْمِنُوا وَ تَتَّقُوا فَلَکُمْ أَجْرٌ عَظيم
آل عمران/179ٌ
خداوند بر آن نیست که مؤمنان را بر این حالی که شما بر آنید ( مؤمن و منافق به هم مخلوطید ) واگذارد تا آنکه پلید را از پاک ( به واسطه وحی بر پیامبر یا به آزمایش های گوناگون ) جدا سازد ، و ( نیز سنت ) خداوند بر آن نیست که شما را از اسرار غیب ( و بواطن یکدیگر ) مطّلع سازد ، و لکن از ( میان ) فرستادگانش هر که را بخواهد برمی گزیند ( و به او علم غیب ، به اندازه نیاز رسالتش می آموزد ) ، پس به خدا ( در اجراء سنن تکوین و تشریع ) و به فرستادگانش ایمان آورید ، و اگر ایمان آورید و پروا پیشه کنید شما را پاداشی بزرگ خواهد بود.
👉 @mtnsr2
☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃
☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃
در این آیه وجهه گفتار را به سوى مؤمنین نموده و بیان مىکند که سنت ابتلا در آنان هم جارى است، تا آنها نیز به کمال خاص خود برسند، و در نتیجه "مؤمن خالص" از "مؤمن غیر خالص" و "خبیث" از "طیب" جدا و متمایز گردد.
چون ممکن بود کسى توهم کند که طریق دیگرى(غیر از طریق امتحان و ابتلاء) هم براى جدا سازى خبیث از طیب هست و آن این است که خداى تعالى به مؤمنین اعلام کند که چه کسانى خبیثند که اگر چنین کند دیگر مؤمنین به خاطر نامشخص بودن خبیثها و بیماردلان و اختلاط مؤمنین با آنها اینقدر دچار دردسر و بلا و محنت نمىشوند، و چرا خداى تعالى چنین نکرد؟ براى دفع این توهم فرمود: علم غیب چیزى نیست که خداى تعالى همه مؤمنین را بر آن آگاه سازد، بلکه خاص خود او است، و بجز برگزیدگان از رسولانش کسى را از آن بهرهاى نیست و اما نامبردگان را چه بسا به وسیله وحى آگاه بسازد و این است که مىفرماید: «وَ ما کانَ اللَّهُ لِیُطْلِعَکُمْ عَلَى الْغَیْبِ وَ لکِنَّ اللَّهَ یَجْتَبِی مِنْ رُسُلِهِ مَنْ یَشاءُ».
آن گاه این معنا را تذکر مىدهد که از آنجایى که هیچ گریزى از سنت ابتلا نیست، باید به خدا و رسولش ایمان آورید تا در راه پاکان قرار گیرید نه در طریق خبیثها، چیزى که هست ایمان به تنهایى (در ادامه زندگى پاک و سعادتمند و بدنبالش تمامیت اجر) کافى نیست بلکه عمل صالح لازم دارد تا آن ایمان را به سوى خدا بالا ببرد و پاکى آن را حفظ کند و بدین جهت بود که اول فرمود: «فَآمِنُوا بِاللَّهِ وَ رُسُلِهِ» و سپس فرمود: «وَ إِنْ تُؤْمِنُوا وَ تَتَّقُوا فَلَکُمْ أَجْرٌ عَظِیمٌ».
از آیه مورد بحث چند نکته روشن گردید، اول اینکه مساله تکمیل نفوس و رساندن هر نفسى بغایت و مقصدش (که یا سعادت است و یا شقاوت) از مسائلى است که هیچ گریزى از آن نیست، دوم اینکه پاکى و ناپاکى طهارت و خباثت انسان در عین اینکه منسوب به ذات اشخاص است دایر مدار ایمان و کفر نیز هست که دو امر اختیارى براى انسانها است... نکته سومى که از آیه مورد بحث استفاده مىشود این است که ایمان به خدا و پیامبران او، ماده پاکى زندگى است، که همان پاکى ذات است، و اما رسیدن به اجر مربوط به تقوا و وابسته به عمل صالح است، و به همین جهت است که خداى تعالى اول داستان متمایز شدن طیب از خبیث را ذکر مىکند، آن گاه به عنوان نتیجه، مساله ایمان به خدا و رسولان او را مىآورد.
👉 @mtnsr2
☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃☘🍃
1_18079934.mp3
11.15M
💾🔊 #دانلود_سخنرانی استاد #رائفی_پور
📝 « مهدویت و جوانان »
🍃وقت بزارید به دقت این کلیپ صوتی رو گوش کنید قطعا جواب سوالهای بی جواب ، در ذهنهای شماست
👉 @mtnsr2