eitaa logo
مهدویت تا نابودی اسرائیل
1.7هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
3.3هزار ویدیو
61 فایل
🌷اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید 🍃امام خامنه ای(حفظه الله) نظرات و پیشنهادات @Mtnsrx ارتباط با ادمین جهت تبادل @fzz_135 لینک کانال مهدویت تا نابودی اسرائیل در ایتا http://eitaa.com/joinchat/1682636800Cc212ba55ee
مشاهده در ایتا
دانلود
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫 در این آیه،به محارم یعنى زنانى که ازدواج با آنها ممنوع است اشاره شده است و بر اساس آن محرمیت از سه راه ممکن است پیدا شود: ۱. ولادت، که از آن تعبیر به ارتباط نَسَبى مى شود. ۲. از طریق ازدواج که به آن ارتباط سَببى مى گویند. ۳. از طریق شیرخوارگى که به آن ارتباط رضاعى گفته مى شود. نخست، اشاره به محارم نسبى که هفت دسته هستند کرده، مى فرماید: مادران شما و دخترانتان و خواهرانتان و عمه ها و خاله هایتان و دختران برادر و دختران خواهرانتان بر شما حرام شده اند(حُرِّمَتْ عَلَیْکُمْ أُمَّهاتُکُمْ وَ بَناتُکُمْ وَ أَخَواتُکُمْ وَ عَمّاتُکُمْ وَ خالاتُکُمْ وَ بَناتُ الأَخِ وَ بَناتُ الأُخْتِ) باید توجه داشت: منظور از مادر فقط آن زنى که انسان بلا واسطه از او متولد شده، نیست، بلکه جده و مادر جده و مادر پدر و مانند آنها را شامل مى شود، همان طور که منظور از دختر، تنها دختر بلا واسطه نیست بلکه دختر پسر و دختر دختر و فرزندان آنها را نیز در بر مى گیرد و همچنین در مورد پنج دسته دیگر. نا گفته پیدا است همه افراد طبعاً از این گونه ازدواج ها تنفر دارند و به همین دلیل، همه اقوام و ملل (جز افراد کمى) ازدواج با محارم را ممنوع مى دانند و حتى مجوسى ها که در منابع اصلى خود قائل به جواز این گونه ازدواج ها بوده اند، امروز آن را انکار مى کنند. گرچه، بعضى کوشش دارند این موضوع را ناشى از یک عادت و رسم کهن بدانند، ولى مى دانیم، عمومیت یک قانون در میان تمام افراد بشر، در قرون و اعصار طولانى، معمولاً حکایت از فطرى بودن آن مى کند; زیرا رسم و عادت نمى تواند عمومى و دائمى گردد. از این گذشته، امروز این حقیقت ثابت شده که ازدواج افراد همخون با یکدیگر خطرات فراوانى دارد، یعنى بیمارى نهفته و ارثى را آشکار و تشدید مى کند (نه این که خود آن تولید بیمارى کند) به علاوه، در میان محارم، جاذبه و کشش جنسى معمولاً وجود ندارد; زیرا محارم غالباً با هم بزرگ مى شوند و براى یکدیگر یک موجود عادى و معمولى هستند و موارد نادر و استثنائى نمى تواند مقیاس قوانین عمومى و کلى گردد و مى دانیم: جاذبه جنسى، شرط استحکام پیوند زناشوئى است، بنابراین اگر ازدواجى در میان محارم صورت گیرد، ناپایدار و سست خواهد بود. آن گاه به محارم رضاعى اشاره کرده، مى فرماید: و مادرانى که شما را شیر مى دهند و خواهران رضاعى شما بر شما حرامند (وَ أُمَّهاتُکُمُ اللاّتی أَرْضَعْنَکُمْ وَ أَخَواتُکُمْ مِنَ الرَّضاعَةِ) گرچه قرآن در این قسمت از آیه تنها به دو دسته یعنى خواهران و مادران رضاعى اشاره کرده، ولى طبق روایات فراوانى که در دست است، محارم رضاعى منحصر به اینها نیستند، بلکه طبق حدیث معروفى از پیغمبر اکرم(صلى الله علیه وآله): تمام کسانى که از نظر ارتباط نسبى حرامند، از نظر شیرخوارگى نیز حرام مى شوند. البته، مقدار شیرخوارگى که تأثیر در محرمیت مى کند و همچنین شرائط و کیفیت آن، ریزه کارى هاى فراوانى دارد که در کتاب هاى فقهى آمده است. فلسفه تحریم محارم رضاعى این است که: با پرورش گوشت و استخوان آنها با شیر شخص معینى، شباهت به فرزندان او پیدا مى کند، مثلاً زنى که کودکى را به اندازه اى شیر مى دهد که بدن او با آن شیر نمو مخصوصى مى کند، یک نوع شباهت در میان آن کودک و سایر فرزندان آن زن پیدا مى شود، و در حقیقت هر کدام جزئى از بدن آن مادر محسوب مى گردند و همانند دو برادر نسبى هستند. پس از آن به دسته سوم از محارم اشاره کرده و آنها را تحت چند عنوان بیان مى کند، مى فرماید: 1⃣و مادران همسرانتان (وَ أُمَّهاتُ نِسائِکُمْ). یعنى به مجرد این که زنى به ازدواج مردى در آمد و صیغه عقد جارى گشت، مادر او و مادر مادر او هر چه بالاتر روند، بر او حرام ابدى مى شوند. 2⃣و دختران همسرانتان که در دامان شما قرار دارند به شرط این که با آن همسر آمیزش جنسى کرده باشید (وَ رَبائِبُکُمُ اللاّتی فی حُجُورِکُمْ مِنْ نِسائِکُمُ اللاّتی دَخَلْتُمْ بِهِنَّ) یعنى تنها با عقد شرعى یک زن، دختران او که از شوهر دیگرى بوده اند، بر این شوهر حرام نمى شوند، بلکه مشروط بر این است که: علاوه بر عقد شرعى با آن زن هم بستر هم شده باشد. وجود این قید در این مورد تأیید مى کند که حکم مادر همسر که در جمله سابق گذشت، مشروط به چنین شرطى نیست، و به اصطلاح اطلاق حکم را تقویت مى کند. گرچه ظاهر قید فِى حُجُورِکُمْ: در دامان شما باشند چنین مى فهماند که اگر دختر همسر از شوهر دیگر در دامان انسان پرورش نیابد بر او حرام نیست، ولى به قرینه روایات و مسلّم بودن حکم، این قید به اصطلاح قید احترازى نیست؛بلکه در واقع اشاره به نکته تحریم است; زیرا این گونه دختران که مادرانشان اقدام به ازدواج مجدد مى کنند، معمولاً در سنین پائین هستند و غالباً در دامان شوهر جدید پرورش مى یابند. 👉 @mtnsr2 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
ای خفته شب تیره هنگام دعا آمد وی نفس جفاپیشه هنگام وفا آمد بنگر به سوی روزن بگشای در توبه پرداخته کن 👉 @mtnsr2
⭕️یأس از رحمت خدا ممنوع! 🌴زاهدی در روزگار گذشته، در صومعه ای، صد سال عبادت کرد. پس هوی بر وی غلبه کرد و معصیتی بر وی برفت. پس از آن پشیمان شد. خواست که به محراب عبادت باز شود. چون قدم در محراب نهاد، شیطان بیامد و او را گفت: ای مرد! شرم نداری؟ چنان کار کردی و اکنون به حضرت حق می آیی؟ و خواست که او را از حق نومید گرداند، تا نومیدی باعث زیادت گناهان وی باشد. 🌴در آن حالت، در دل ندایی شنید که بنده ی من، تو مخصوص به من هستی و من متعلق به تو، و به این فضول بگو که تو چه کاره ای؟! 👉 @mtnsr2
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫 چرایکی از کنیه های امام مهدی (عج) است؟ در بعضی از کتاب ها، «ابو صالح» به عنوان یکی از کنیه های حضرت مهدی علیه السلام یاد شده است. شاید این کنیه با استفاده از روایت ذیل باشد: امام صادق (ع) می فرماید: 👈«هر گاه راه خود را در سفر گم کردی، سپس بانگ برآور: «ای ابا صالح» یا «ای صالح» خداوند رحمتش را بر تو فرود آورد! راه را به ما نشان ده.» (شیخ صدوق، من لا يحضره الفقیه، ج ۲، ص ۲۹۸.) 👈معروف است که برخی از عرب های شهری و بیابانگرد، پیوسته در توسلات و یاری خواستن های خود، آن حضرت را به این اسم می خوانند و شعرا و ادبا نیز در قصیده ها و مدح های خود، از این کنیه استفاده کرده اند.(طبرسی نوری، نجم الثاقب، ص ۶۰.) 👈 از این رو در برخی از ملاقات هایی نیز که رخ داده است، از آن حضرت به عنوان «ابا صالح» یاد شده است. 📚بحارالانوار، ج ۵۳، ص ۲۹۲ 👉 @mtbsr2 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
4_5819151859641746068.mp3
4.49M
❓آفت دین مذهبی ها چیه؟ 💢چطور مذهبی ها از یاری امامشان دست میکشند ♻️چطور جامعه اسلامی به فساد کشیده میشه 🔶نکاتی که شاید تا به حال به آن توجه نداشتیم 1⃣قسمت اول 👉 @mtnsr2
💞 🌷وقتی می‌رفتی غروب بود. غروب را دوست داشتی ، یادت هست. غروبها کنار رودمی‌نشستیم و تو تن به آب می‌سپردی. عاشق آب بودی، یادت هست. 🌷در سکوت به صدای آب گوش می‌دادیم و تو زمزمه می‌کردی: 💞آب آرام 💞مه در خواب 💞تابیده بر آب 💞جاودانه مهتاب 🌷نثار ارواح شهدا بلاخص شهید منظور ، دسته گلی💐به زیباییِ صلوات هدیه کنید 🌹الهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم🌹 👉 @mtnsr2
☘یا مهدی ☘ #ویرانه نه آن است که جمشید بنا کرد ویرانه نه آن است که فرهاد فرو ریخت ویرانه دل💔 ماست که هر جمعه به یادت صد بار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت😔 #اللهم_عجل_لولیک_الفرج 👉 @mtnsr2
⭕️شهید احمد یارم طاقلو سهرابی آمدم به جبهه تا به ابرقدرت های جنایتکار بفهمانم که این انقلاب انقلابی است که پشتیبان آن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است، انقلابی است که پشتیبانش خداست. هر کس می خواهد با این انقلاب درافتد، امام زمان و خدا او را شکست می دهد... از مادر خود می خواهم که پسران من را طوری بزرگ کند که [اگر] فردا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف احتیاج به سرباز داشت  شما توانسته باشی سرباز به اسلام تحویل دهی.   👉 @mtnsr2
🌴🌾🌴🌾🌴🌾🌴🌾🌴🌾🌴🌾🌴🌾 ⭕️ 🔶قسمت پنجاه وسوم 🔶 سال 1374 بود. هنوز بحث راهیان نور مثل حالا آنقدر گسترده نشده بود. به همت و مديريت آقا سيد، كاروان ميثاق برای بازديد از مناطق جنوب آماده حرکت شد. ما هم با او همراه شديم. بعدازظهر، به هفت تپه رسيديم. قرار شد كه شب را آنجا بمانيم و صبح عازم مناطق ديگر شويم. ّ گردان مسلم در دوران دفاع مقدس در هفت تپه بود. اما فاصله زيادی تا مقر محل استراحت ما داشت برای همين صالح ندانستيم كه كاروان را برای بازديد به آنجا ببريم. رفتم پيش آقا سيد و گفتم: حالا كه تا اينجا آمده ايم بهتر است بدون آنكه به كسی بگوييم خودمان به محل گردان مسلم سری بزنيم.آقا سيد هم قبول كرد. بعد از آنكه کارها را به دوستان و مسئولان مربوطه واگذار كرد به راه افتاديم. در موقع حركت چند نفر ديگر هم كه مطلع شده بودند با ما همراه شدند. در طی مسير خاطرات گذشته را مرور ميكرديم. تا اینکه به نزديكی محل استقرار گردان مسلم رسيديم. وقتی وارد محوطه شديم هر كسی به گوشه ای رفت. من هم به محل چادر دسته حضرت علي اكبر علیه السلام ،كه عضو آن بودم، رفتم. خاطرات را در ذهنم مرور ميكردم. بعد از سالها به جایی برگشته بودم که بهترین خاطرات نوجوانی و جوانی ام در آنجا رقم خورده بود. ناگهان احساس كردم كسی فرياد ميزند! خيليگی ترسيدم. فكر كردم برای كسی اتفاقی افتاده. از جا پریدم و به طرف صدا دويدم. صدا از زمین محوطه صبحگاه گردان می آمد. تا به محوطه ميدان صبحگاه رسيدم به اطراف نگاه كردم. ديدم صدا از اتاقكی كه در محوطه ميدان صبحگاه قرار داشت، می آید. سید بود. سید مجتبی رفته بود آنجا و دوستان شهیدش را صدا ميزد؛ همانهايی كه فكر ميكرد او را جا گذاشته اند و به سفر عشق رفته اند. بعد از جنگ وقتی برای بازدید از منطقه حرکت ميکردیم و به شلمچه ميرسيديم دیگر نيازی به خواندن مصيبت نبود! سيد رو به قبله مينشست و به افق خيره ميشد. اشك در چشمانش حلقه ميزد. بعد به شدت گريه ميكرد. نگاه به چهره سید خیلی در انسان تأثیرگذار بود. رضا علیپور ميگفت: بعد از آنكه سید از زيارت خانه خدا برگشت برای گفتن زيارت قبولی رفتيم منزلشان. سید گفت: وقتی رفتم توی سرزمین عرفات. يك جايی خلوت كردم. اول بيني ام را روی خاك گذاشتم و خاک را بوييدم، ميدانی چه بويی را حس كردم!؟ گفتم: نه. با حال عجیبی ادامه داد: من بوی شلمچه را احساس كردم. بعد هم خيلی گريه كردم. اطرافم كسی نبود. داد ميزدم. گريه كردم. ميگفتم آقا من لايق نيستم؟ ميخواهم برای يك بار هم كه شده، حتی به صورت ناشناس شما را ببينم، آنقدر گريه كردم كه اطراف سرم كاملًا خيس شده بود. آری، سيد همه جا به ياد شلمچه بود. رضا علیپور ميگفت: يك شيشه عطر خوشبو از شهيد سيد علی دوامی به سيد مجتبی رسيده بود.آقا سيد در مراسم ازدواج رفقا كه دعوت ميشد به آنها ميگفت: اين شيشه عطر سوغات سيد علی است كه از مشهد آورده، حيفم ميآيد كه فقط خودم از آن استفاده كنم. ّفاو به حرم امام رضا علیه السلام شما را در اين روز مبارك به ياد سيد علی و تشر هم معطر ميكنم. سيد حتی در اين لحظه ها هم از ياد ياران شهيدش غافل نبود و با اين كار به ديگران هم يادآوری ميكرد. 👉 @mtnsr2 🌴🌾🌴🌾🌴🌾🌴🌾🌴🌾🌴🌾🌴🌾
1_2788898.mp3
2.4M
⭕️ 🌷با رمز جنون جانب افلاک پریدی 🌷تا آنکه به مقصود دل خود رسیدی 🌷ما را غم درماندگی کشت 🌷دلتنگی این زندگی کشت 🌷از کاروان همرهان جا مانده ام من😭 👉 @mtnsr2
🌼آواره تر از باد به دنبال شماییم 🌼ما یاران خون خداییم 🌼با رمز جنون جانب افلاک پریدی 🌼تا آنکه به مقصود دل خود رسیدی 🌼ما را غم درماندگی کشت 🌼دلتنگی این زندگی کشت 🌼از کاروان همرهان جا مانده ام من 🌼من یاد شهیدان و غم خون خدایم 🌼از غم هر دم من در نوایم 🌼یا در دل اندوه دل خویش بمیرم بمیرم 🌼یا در غم اندوه دل خویش بمیرم 🌼یا حاجت خود من زه شهیدان بگیرم 🌼با در دل خویش بسازم 🌼باشد سویشان دست نیازم 🌼از کاروان هم رهان جا مانده ام من 👉 @mtnsr2
♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️ 🌴برنامه روزانه این کانال به شرح ذیل است 1⃣یک آیه قرآن 2⃣تفسیر آیه و احیاناً معمای قرآنی 3⃣رحمت خدای متعال 4⃣ حدیث مهدوی 🔸دلنوشته مهدوی 🔸مطالب مربوط به آخر الزمان 🔸کلیپ مهدوی 5⃣طرح رفاقت با شهدا 🔺دلنوشته شهدا 🔺وصیت نامه شهدا 🔺خاطرات شهید 🔺نوای شهدا 6⃣توطئه یهودیان مخفی در دنیا 🔹مقالات و کلیپهای مربوطه 7⃣مطالب متفرقه و اخبار روز 8⃣موسیقی اصیل ایرانی 9⃣پاسخ معمای قرآنی و نهایتا قرار عاشقی دوستان اگر نظر و یا انتقادی از برنامه ها دارند میتوانند به آیدی زیر به اشتراک بزارند @Mtnsrx التماس دعا 👉 @mtnsr2 ♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️♻️
⭕️قحطی بزرگ ایران 🌾روایتی از نقطه کور تاریخ ایران (1298 ـ 1296ش/ 1919 ـ 1917م) 🌴ترجمه: محمد كريمی 🌴هلوکاست ایرانی واقعه ای که از تاریخ ایران محو شده 👉 @mtnsr2
مهدویت تا نابودی اسرائیل
🌾قحطی بزرگ 5⃣1⃣قسمت پانزدهم كالدول برخی اقدامات انجام گرفته برای آرام كردن اوضاع را توضيح ميدهد:
🌾قحطی بزرگ 6⃣1⃣قسمت شانزدهم كالدول در گزارش ديگري ميافزايد: قوت غالب طبقات فقير تقريباً منحصر به نان يا برنج 🌾اسـت. قيمـت گندم هر بوشل پانزده تا بيست دلار💵 است. هر چند با همـين قيمـت هم به آسانی نميتوان آن را يافت. قيمت هر پوند برنج بـين پنجـاه سنت تا دو دلار است. البته اين قيمتها با نرخ برابری فعلی ارز در نظر گرفته شده اند. 🌀او در پايان مينويسد: دولت ايران با كميته امدادرسانی متشكل از ميسيونرهای آمريكايی و عده ای ديگر همكاری ميكند و هـم اكنـون مقـداری بـرنج و غلـه رايگان و مقداری نيز در برابر پرداخت قيمـت در اختيارشـان قـرار ميدهد. با اين اوصاف، روشن است كه مازاد گندم قم و سلطان آبـاد هـم كـه پيشتر به آن اشاره كرديم و قرار بود به مقصد شهرهای شمالی حمل شود هرگز بـه مقـصد نرسـيد؛ زيـرا مـردم تهـران از اوايـل نـوامبر 1917 بـا گرسنگی روبرو بودند. روزنامه ايران دوم نوامبر 1917 مينويسد: كاركنان وزارت خارجه درخواستی برای نخست وزير ارسال كرده و خواسته اند سه درصـد از مواجـب سـالانه شـان پـيش از موعـد و هم اكنون به آنها پرداخت شود. آنها ميخواهند ايـن پـول را بـرای تيمار تعدادی از فقرای بيشمار شهر هزينه كرده و برای آنها سرپناه، سوخت، غذا و لباس تهيه كنند، زيرا ميدانند كه بسياری از اين فقرا در زمستان در اثر سرما و گرسنگی جان خواهند باخت. اين روزنامه همچنين مينويسد: 🌀آقای الكساندرتومانيانس كه بانكدار است، حدود 20 اتاق در بـازار اجاره كرده است تا درزمستان حدود 30 نفر از فقيرترين گدايان شهر رادرآنها اسكان دهد. او غذا و لباس آنهارا نيز تأمين خواهد كرد.اين روزنامه همچنين مي افزايد: «هم اكنون گندم در قزوين خرواری 46 تومان و جو خرواری 35 تومان است.مردم اصفهان نيز گرسنه بودنـد . روزنامـه رعـد، در 22 نـوامبر 1917مينويسد: اخيراً حاكم اصفهان ثروتمندان و روحانيون شهر را به عمارت خود دعوت كرد تا برای كمك به فقرا فكری كننـد. آنهـا مبلـغ50000تومان برای تأمين مايحتاج زندگی فقرا كمـك كردنـد. از اصـفهان خبر رسيده است كه مردم آن ناحيه به 130 خروار غله در روز نيـاز دارند و بنابراين برای دوره هشت ماهـه پـيش از برداشـت، تقريبـا31000 خروار مورد نياز است. اما كل غله ای كه در آن ناحيه پيـدا ميشود حدود 6000خروار است. گندم خرواری 70 تومان است. 👉 @mtnsr2
✡ همین که در هنگام تغییر سلطنت و پادشاهی از رضاخان به محمدرضا لازم است تا فروغی اداره‌ی حکومت و سیاست را در کشور بر عهده داشته باشد، نشان از اهمیت جایگاه او در سیاست انگلستان است! 👉 @mtnsr2
⭕️ محمدعلی فروغی؛ روح فراماسونری در کالبد ایران 8⃣قسمت هشتم 👑 ذکاءالملک فروغی سلطنت پهلوی را تضمین کرد 1⃣ عنصر مهم و اصلی سیاست انگلستان در ایران توانست دو دوره‌ی مهم روی کار آمدن و همچنین از بین بردن ارزش‌های اسلامی را از طریق هدایت و سکان‌داریِ سیاست کشور و در اختیار داشتن پست نخست‌وزیری پشت سر بگذارد و به وظایف خود عمل کند. 2⃣ با شروع جنگ جهانی دوم در سال 1320ش نوبت به سومین مرحله می‌رسد و آن عزل رضاخان و تثبیت فرزندش به‌عنوان پادشاه جدید است. همین امر که در هنگام تغییر سلطنت و پادشاه (پادشاهی رضاخان و محمدرضا) لازم است تا فروغی اداره حکومت و سیاست را در کشور بر عهده داشته باشد، نشان از اهمیت جایگاه او در سیاست است. 3⃣ هنگامی‌که متفقین ایران را مورد اشغال قرار می‌دهند رضاخان سریعاً فروغی را احضار می‌کند و او را به نخست‌وزیری منصوب کرده و به او می‌گوید تو که با انگلیسی‌ها در ارتباط هستی بگو مگر من کاری کرده‌ام که می‌خواهند مرا بردارند؟! و از او طلب کمک می‌کند. فروغی در پاسخ می‌گوید که گویا چاره‌ای نیست و باید استعفا دهی ولی پادشاهی در خانواده تو باقی می‌ماند! 4⃣ رضاخان هنگام خروج از کشور مقدار قابل توجهی از طلاها و جواهرات سلطنتی را همراه خود برمی‌دارد. هنگامی‌که نمایندگان به فروغی اعتراض می‌کنند تا جلوی خروج این ثروت را بگیرد در پاسخ می‌گوید که در بندر همه‌ی آنها از او گرفته می‌شود! پس از آن‌که رضاخان در بندر عباس وارد کشتی می‌شود در بین راه انگلیسی‌ها کشتی را تغییر می‌دهند و او را با کشتیِ باری به آفریقای جنوبی می‌برند و طلاها را به هندوستان منتقل می‌کنند. 5⃣ نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که به‌دنبال افراد نادان و تن‌پرور و بی‌فایده نمی‌گردد، بلکه افراد با استعداد و عالم و تیزهوش و فرهیخته و زرنگ را در خدمت خود در می‌آورد. افرادی که غالباً چند وجهی هستند و در بین مردم چهره‌ای موجه از خود نشان می‌دهند. درباره‌ی فروغی نیز این مطلب صادق است. عده‌ای شیفته و مرعوب تحصیلات او و خدمات فرهنگی و چهره‌ی علمی وی شده‌اند و از دیگر جنبه‌های شخصیتی او غافل مانده‌اند. در حالی‌که اگر به زندگانی سیاسی او توجه شود به عمق وابستگی او به و خیانت او به کشور و اسلام پی برده خواهد شد. 👉 @mtnsr2
مهدویت تا نابودی اسرائیل
🌐پروتكل های رهبران يهود برای تسخير جهان 💠پروتكل شماره 3 🌀میخواهم اعلام كنم كه تا رسيدن به هدفه
🌐پروتكل های رهبران يهود برای تسخير جهان 💠سخنان بيهوده، پوچ، پوشالى و بی پايان به صورت نطق، مباحثه و گفتگو وقـت ديوانيـان و مجلـس نشينان و هيأت مديره ها را ضايع كرده است. روزنامه نگاران خيلى بی پروا به پروپاى مقامـات اجرائـى دولتهـا پيچيده اند. مؤسسات و سازمانها، تيزى دشنه سوء استفاده از قدرت را روى گردن خويش احساس مـی كننـد. به زودى همه چيز در اثر يورش ديوانه وار توده ها منفجر و به آسمان پرتاب خواهد شد. 💠فقر اسلحه ماست زنجيرى كه انسانها را به دام و تله فقر می بندد، به مراتب محكمتر از زنجير بردگى اسـت. بـه بيـان ديگر، از زير يوغ بردگى می توان بخوبى آزاد شد ولى رهائى از زير يوغ بينوائى و فقر بسيار دشوار است. ما در قانون اساسى خود، حق رفاه مادى توده ها را به صورتى خيالى اما نه به گونه اى واقعى گنجانيده ايم و هرگـز هم به اين حق جامه عمل نمی پوشانيم. اگر قرار شود كه هر فرد حق گفتن هر حرفى را داشته باشد، اگر قرار شود كه هر روزنامه نويسى حق نوشتن هر مطلبى را اعم از خوب و بد پيدا كند، اگر هر كـارگر زحمـتكش و پرولترى، كه دست تقدير او را به كار وابسته كرده است، از لحاظ اقتصادى خود كفا باشد و نيز اگر بداند كـه قانون اساسى منافعش را تضمين نمی كند، فردا براى انتخـاب نماينـدگان بپـاى صـندوق رأى نمـی رود و بـه نمايندگان كه در واقع عوامل دست نشانده ما هستند، رأى نمی دهد. براى آنكه چنـين وضـعى پـيش نيايـد، بسيارى از اصولى كه رفاه اقتصادى او را تضمين می كنند از متن قانون حذف می كنيم و در عوض فقط بـه او حق اعتصاب اعطاء می كنيم تا از اين طريق وابستگی اش به رفقاى هم مسلكش و نيز شرايطى كه كارفرمايش بر او تحميل میكند، بيشتر شود. 💠 ما ازكمونيسم پشتيبانى میكنيم نابودى اريستوكراسى بنابـه راهنمـائى مـا و بوسـيله عوامـلمـان صـورت گرفـت. ولـى بـا نـابودى اريستوكراسى داستان پايان نيافت و اين بار پول پرستان به شيوه ديگـر دام خـود را بـر سـر راه مـردم پهـن كردند و همانطور كه امروز میبينيم پول پرستان يوغ استثمار خود را برگـردن كـارگران نهـاده انـد و آنهـا را شديداً به اسارت گرفته اند. 💠 ما بر روى صحنه نقش حامى كارگر را بازى میكنيم و بدينسان زير شعار همكارى، برابرى و تحت شعار اشتراك مساعى جهانى و نيز مطابق اصول فراماسونرى خـويش، كـارگران را بـه صـف نيروهـاى جنگجوى خويش يعنى سوسياليزم، انارشيسم و كمونيزم میكشانيم. 👉 @mtnsr2
🌀 🍁امام رضا|؏ مےفرماید: روز مباهلہ مزیتے است ڪہ هیچ ڪس درآن بر اهل بیت پیشے نگرفتہ استـ ✨ 🌹 👉 @mtnsr2
4_6039553530979681201.mp3
1.25M
⭕️ خونه نشد ، بی ارزش شد 💠 استاد رائفی پور 🌴 👉 @mtnsr2
⭕️شرح مختصر واقعه 💠مباهله پیامبر با مسیحیان نجران، در روز بیست وچهارم ذی الحجّه سال دهم هجری اتفاق افتاد. پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم طی نامه ای ساکنان مسیحی نجران را به آیین اسلام دعوت کرد. مردم نجران که حاضر به پذیرفتن اسلام نبودند نمایندگان خود را به مدینه فرستادند و پیامبر آنان را به امر خدا به مباهله دعوت کرد. وقتی هیئت نمایندگان نجران، وارستگی پیامبر را مشاهده کردند، از مباهله خودداری کردند. ایشان خواستند تا پیامبر اجازه دهد تحت حکومت اسلامی در آیین خود باقی بمانند. 💠موقعیت جغرافیایی بخش با صفای نجران، با هفتاد دهکده تابع خود، در نقطه مرزی حجاز و یمن قرار گرفته است. در آغاز طلوع اسلام این نقطه، تنها نقطه مسیحی نشین حجاز بود که مردم آن به عللی از بت پرستی دست کشیده و به آیین مسیح علیه السلام گرویده بودند. 💠دعوت به اسلام پیامبر اکرم، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم برای گزاردن رسالت خویش و ابلاغ پیام الهی، به بسیاری از ممالک و کشورها نامه نوشت یا نماینده فرستاد تا ندای حق پرستی و یکتاپرستی را به گوش جهانیان برساند. هم چنین نامه ای به اسقف نجران، «ابوحارثه»، نوشت و طی آن نامه ساکنان نجران را به آیین اسلام دعوت فرمود. 💠نامه حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم به اسقف نجران مشروح نامه پیامبر به اسقف نجران چنین بود: «به نام خدای ابراهیم و اسحاق و یعقوب. [این نامه ایست] از محمد، پیامبر خدا، به اسقف نجران. خدای ابراهیم و اسحاق و یعقوب را ستایش می کنم و شما را از پرستش بندگان به پرستش خدا فرا می خوانم. شما را دعوت می کنم که از ولایت بندگان خدا خارج شوید و در ولایت خداوند درآیید و اگر دعوت مرا نپذیرفتید باید به حکومت اسلامی مالیات (جزیه) بپردازید [تا در برابر این مبلغ، از جان و مال شما دفاع کند] و در غیر این صورت به شما اعلام خطر می شود». 💠عکس العمل نجرانی ها نمایندگان پیامبر که حامل نامه دعوت به اسلام از جانب پیامبر بودند، وارد نجران شدند و نامه را به اسقف نجران دادند. او نیز شورایی تشکیل داد و با آنان به مشورت پرداخت. یکی از آنان که به عقل و درایت مشهور بود گفت: «ما بارها از پیشوایان خود شنیده ایم که روزی منصب نبوت از نسل اسحاق به فرزندان اسماعیل انتقال خواهد یافت و هیچ بعید نیست که محمد ـ که از اولاد اسماعیل است ـ همان پیامبر موعود باشد». بنابراین شورا نظر داد که گروهی به عنوان هیئت نمایندگان نجران به مدینه بروند تا از نزدیک با محمد صلی الله علیه و آله وسلم تماس گرفته، دلایل نبوت او را بررسی کنند. 💠گفتگوی پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم با هیئت نجرانی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم در مذاکره ای که با هیئت نجرانی در مدینه به انجام رسانید آنان را به پرستش خدای واحد دعوت کرد. امّا آنان بر ادعای خود اصرار داشتند و دلیل الوهیت مسیح را، تولد عیسی علیه السلام بدون واسطه پدر می دانستند. در این هنگام فرشته وحی نازل شد و این سخن خدا را بر قلب پیامبر جاری ساخت: «به درستی که مَثَل عیسی نزد خداوند مانند آدم است که خدا او را از خاک آفرید». در این آیه، خداوند، با بیان شباهت تولد حضرت عیسی علیه السلام و حضرت آدم علیه السلام ، یادآوری می کند که آدم را با قدرت بی پایان خود، بدون این که دارای پدر و مادری باشد، از خاک آفرید و اگر نداشتن پدر گواه این باشد که مسیح فرزند خداست، پس حضرت آدم برای این منصب شایسته تر است؛ زیرا او نه پدر داشت و نه مادر. اما با وجود گفتن این دلیل، آنان قانع نشدند و خداوند به پیامبر خود، دستور مباهله داد تا حقیقت آشکار و دروغ گو رسوا شود 👉 @mtnsr2